Hey dames, ik kom me hier vast aanmelden. Nog geen ms maar temp gedaald en test gister wit Voorlopige nod is 26 juni afhankelijk van mijn ei Duim voor veel roze op deze lijst
Welkom nieuwe meiden, gezellig! Naja balen natuurlijk weer een ronde verder, maar je snapt mijn punt Het is wel rustig hier he? Ik heb gisteren rond 13.00 een smiley getest, en vandaag om 11.00 weer, en die strepen knalden ook echt dus ik verwacht dat hij in de loop van vandaag springt. Nu de middelbare scholen weer open zijn hebben we eindelijk het huis weer eens voor onszelf als de kleine slaapt dus wonder boven wonder gisteren en vandaag in de middag gezellig gemaakt! Heerlijk! Dat warme weer helpt ook mee aan de zwoelere sfeer in huis hahaha. Kan je nagaan, eerst nog klagen dat ik doordeweeks mijn eisprong heb en nu loopt alles zo soepeltjes (met dank aan de regering voor de heropening van het voortgezet onderwijs )
Even een tijdje niet meegelezen zit toch te twijfelen deze ronde ovulatietesten te gaan gebruiken nu zit ik dus te twijfelen vanaf welke dag ik het beste kan beginnen met testen? Ik had een gemiddelde cyclus van 30 dagen maar afgelopen cyclus ineens 26 dagen. Wat zouden jullie doen?
Haha nou ik dat is dan nog alles meegevallen. Hopelijk verloopt het verder ook soepel en heb je binnenkort een positieve test in handen Hier is t inderdaad rustig, de meeste zijn nog in afwachting van hun ei denk ik... Voor mij nu ronde 3 en waar ik even geleden nog geen haast had, ben ik er nu toch wel heel erg mee bezig. Dit forum is t eerste dat ik check in de ochtend Twijfel of ik deze maand zal beginnen met ovulatietesten... We hadden nu de tactiek van om de dag bedacht, maar merken beiden dat het wel erg geforceerd is zo en dat maakt het er niet leuker op. Normaal een cyclus van 28 dagen, maar afgelopen keer was deze 32 dagen en de keer daarvoor ineens 34 dagen. Op welke CD zouden jullie aanraden om te starten met testen? Zit nu op CD8, door onregelmatige diensten wordt het wel heel lastig om op een vast tijdstip te testen
Raden ze bij 1e keer testen niet aan vanaf dag 12? Ik moet normaal nog 4 dagen ( CD 16) voor ik de eisprong voel. Heb nu opeens al last van maag en krampen waardoor ik opeens twijfel of het vroeger komt, maar de testen blijven wit. Gelukkig is mijn libido de lucht in geschoten sinds ik alvast met de pil stopte dus we doen het momenteel wel om de dag. Dus denk niet dat ovulatietesten echt nodig zijn in dit geval. Maar door te testen heb je wel al het gevoel je iets aan het doen bent ofzo. Is dit herkenbaar?
Jaaaa lang leve warm zwoel weer. Ik merk dat ik echt wel tot leven kom als het warm weer wordt. Feromonen voor iedereeeen.
wij doen sowieso ook wel om de dag, maar vind het wel prettig om dadelijk te weten dat ik op het wachtbankje mag en ongeveer te weten wanneer mijn NOD is...
Bij om de dag zou je denken dat testen niet perse veel meerwaarde heeft, behalve dat je je nod beter kunt berekenen Ik las ook wat verhalen van mensen die ineens heel vroeg of laat een eisprong hadden. In dat geval kun je natuurlijk steeds verkeerd rekenen als je niet test. M'n menstruatie duurt altijd maar een dag of 2, dus ben dan wel benieuwd of het allemaal goed werkt
2 dagen? Dat hoor je niet zo vaak. Ik hoop met je mee. Het is ook je eerste kindje zie ik dus je hebt niet echt een referentiekader inderdaad. Spannend zeg! Even iets anders, gaan jullie het vaccin nemen eind juni als je nu zwanger blijkt?
Nee klopt... En heb bij a 19 jaar de pil geslikt, kan mij van daarvoor niet herinneren dat het altijd zo kort was. De vaccinatie heb ik in januari al gehad, werk in de directe patiëntenzorg wat covidpatienten betreft. Denk dat ik het wel zou doen als ik m nog niet gehad had. Volgens de laatste onderzoeken zou het voor zwangere vrouwen veilig zijn en wordt het zelfs geadviseerd dacht ik. Als zwangere heb je meer risico op complicaties als je covid krijgt. Helaas al een paar keer meegemaakt dat het kindje tussen de 26 en 30 weken met spoed gehaald moest worden omdat de moeder naar de IC moest. De discussie ligt vaak gevoelig en ik kan mij voorstellen dat het echt een lastige keuze is om te maken...
Ohjee, een niet gevaccineerde moeder dan hoogstwaarschijnlijk? Ik denk wel dat ik het ga doen. Ben ergens ' blij' als iemand als jij die vanalles meemaakte zegt " ik zou het doen'. Wij gingen oorspronkelijk wachten tot na vaccinatie. Maar half mei zaten ze nog maar aan 60+ en leek het echt nog eeuwen te duren dus hadden we iets van " laten we maar alvast beginnen' want zo kun je blijven wachten... als er dan vertraging is schuift het weer op enzovoort..
Ja klopt, niet gevaccineerd nog... Er liggen praktisch geen volledig gevaccineerde mensen meer op de IC op het moment. Ja is lastige afweging hè, wel of niet wachten. En zeker in t tempo waarop het in het begin ging.... Het is ook nogal wat om je kinderwens maanden uit te stellen voor een vaccinatie. Tenminste ik kan mij voorstellen dat een groot deel daar wel op terug is gekomen
Ik begin op dag 12 (digitaal) komt omdat ik weet dat ik eigenlijk altijd een eisprong heb op dag 15 of 16. Meestal een smiley op dag 14, maar dit keer al op dag 13 Ik zou als ik jou was rond dag 10/11 beginnen to be sure
Was zeker al van plan hem te nemen (en dan eventuele zwangerschap wel te vermelden mocht er over een bepaald vaccin icm zwangerschap meer bekend zijn kan ik misschien die krijgen) maar na zulk soort verhalen ben ik helemaal zeker. Wat erg joh, hoop zo dat die moeders wel snel hersteld zijn.
Ja is heftig hoor. Maar in de ziekenhuizen zien we natuurlijk ook wel altijd de ergste gevallen. Er zijn natuurlijk ook genoeg zwangeren zijn die niet zo acuut in de problemen komen gelukkig
NOD-lijst 16 t/m 30 juni 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 juni (4) Joyce2013 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 12 (2e na mk) MotherOfAnAngel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 19 (MMM) LSL - 34 jaar - 4e kindje - Ronde 10 (3e na 3e mk) Shirley1987 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 17 juni (1) Emotions - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 18 juni (1) Mentos8 - 33 jaar - 2e kindje- ronde 6 19 juni (2) Irmiee - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Loulou12- 31 jaar- 2e kindje- ronde 12-MMM 20 juni (2) Mena92 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 xDanielle - 30 jaar - 4e kindje (1e samen) - ronde 8 21 juni (1) Lintje - 38 jaar - 3e kindje - ronde 2 22 juni (2) Luchia - 26 jaar - 2e kindje - ronde 15 Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 17 23 juni (0) 24 juni (1) Dvk1990 - 31 jaar - 2de kindje - ronde 1 (MMM) 25 juni (1) SteffieD - 33 jaar - 2de kindje - ronde 8 26 juni (4) DZ91 - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 5 Angelmom1 - 37 jaar - 3e kindje - ronde 6 na pauze Wishfull123 - 34 jaar - 1ste kindje- ronde 3 Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 13 27 juni (2) Niena01 35 jaar- 3ekindje -ronde 3 Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 9 28 juni (1) Monab, 26 jaar- 1e kindje- ronde 15 29 juni (0) 30 juni (1) Ellyn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (23) Wachtend op de eisprong (23) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
@noukie 1992 jammer dat je weer een ronde verder moet, hoop dat het deze maand raak is voor je zonder vage streepjes. hier ben ik al flink aan het testen, maar nog zonder resultaat. Mijn ei laat nog op zich wachten, dus verwacht dat mijn NOD ook op zal schuiven. maar is ook eerste ronde na verwijderen, dus het is even zoeken en afwachten. Heeeeeeel geduldig afwachten