Is dat normaal ? Erge buikkrampen .. dat had ik niet bij me kinderen .. misschien is dit nummer 5 dat t zo erg is .. heb net paracetamol genomen en alsnog voel ik nog kramp ..
Knap hoor! Ik ga ook echt proberen te wachten tot NOD, dat is donderdag maar bij mij is dat ook pas 11DPO , als ik dit zo lees wil ik miss wel tot vrijdag wachten, maar of dat gaat lukken
Hey dames! Verdorie, de eerste meiden op rood, jammer! Dikke knuffel! Hier vandaag 6 DPO en naast vreselijke dromen over baby’s, heb ik last van slapeloosheid. Wij hebben airco op onze slaapkamer dus door de warmte kan het niet komen. Daarnaast ben ik zooooooo moe. Gisteren lag ik om 20.15 te slapen in bed. Is toch niet normaal? Grrr ik kan zo slecht tegen te weinig slaap. Verder veel afscheiding nog steeds maar verder geen gekke dingen!
He wat vervelend.. Ik heb er ook best wel last van! Weet niet zo goed of het normaal is, hoeveel dpo ben jij ook alweer?
Ik vond net nog een testje, helaas nog witter dan wit! Dus wachten tot mijn menstruatie aankomende week grrrr
Oh help, ik ben mezelf helemaal aan het gek maken hier. Ik ben misselijk. Denk ik, want ik ben ervan overtuigd dat ik mezelf dat ook zou kunnen aanpraten. Maar daarnaast voelt het nu ook alsof ik een blaasontsteking heb, wat ik al jaren niet heb gehad (vroeger wel vaak). Iemand die dat herkent? Ik ben 6DPO
@SamirsVrouwtje wat fijn! Succes dames met menstruatie: flink balen… maare… dames… we zitten op de 100 pagina’s gezelligheid
Sinds uurtje geen buikkramp meer .. ben wel opgelucht .. tijdens vegen was bloed roze van kleur .. zonder slijm .. wanneer ik ongesteld ben dan krijg ik kei veel slijm erbij ( sorry) .. ik denk toch dat ik vandaag innestelings pijn heb .. aangezien ik vandaag positief teste .. vorig maand was mijn testen omo wit en toen werd ik ongesteld .. ik wil mij nog niet op roze zetten .. wil tot maandag nog even wachten en dan ga ik CB met weken erop testen en kijken wat die aangeeft