Ik had dat ook sinds vorige week donderdag voelde ik bij mij plas branderig gevoel met plassen ook en zonder plassen was niet fijn gevoel maar nu al paar dagen niks meer en heb vandaag positief getest .. ik duim zo hard dat je ook over paar daagjes positief test !
jaa vind ik ook .. ik had zo pijn hè vandaag .. maar nu gaat het gelukkig .. ik heb nog een goedkope test over die ga ik morgen weer doen .. En maandag die cb test met weken erop
Hahaha heerlijk ik had weer wat bij te lezen!! Oh meiden op rood zo niet leuk gaan we door hier tot iedereen op roze gaat? @SamirsVrouwtje hoop dat alles goed gegaan is met de terugplaatsing in sha Allah En dan alle symptomen, allemaal inderdaad mogelijke indicaties! Ben benieuwd hoe roze de lijst nog gaat kleuren spannenddd!
Oh wat spannend zeg! Kan me voorstellen dat je nog eventjes wacht met op roze zetten, maar ik ga duimen en heb er alle vertrouwen in!
Ja! Dat herken ik wel dat blaasontsteking gevoel. Bij mij ging dat samen met een zenuwachtig gevoel in mijn buik. Weet niet O goed hoe ik het uit moet leggen. Maar herken dat dus echt wel!
Precies 14 dagen geleden had ik mijn eisprong! Dus ik zit te wachten tot er iets doorbreekt. Heb wel een beetje krampen, schoonmaakwoede en de (.)(.)-pijn is minder dus het zal straks wel beginnen die nieuwe cyclus! Ik vind dat ook best een viering waard zo’n nieuwe kans
Nu 8dpo dus ben wel wat te vroeg geweest met testen denk ik. Hopelijk wordt ie de aankomende dagen wat donkerder ☺️
Sinds gisteravond echt extreem gevoelige borsten, nu CD6. Bij mijn vorige zwangerschappen was dit ook mijn eerste symptoom
Ik wil jullie mijn bloedverlies sturen heb net foto gemaakt ,, heb aan mijn schoonzusje gestuurd en ze zei is innestelingsbloed.. maar ik wil niet zomaar hier plaatsten zonder jullie toestemming..
Ik kan wel wat verdragen, maar dan spreek ik enkel voor mezelf natuurlijk Nu ja meid, zelfs zonder foto ga ik er eigenlijk van uit dat het innestelingsbloed is. Bloed is bloed of het nu van je ongi of innesteling komt daar zit geen verschil in enkel dan wat de timing en de hoeveelheid betreft (meestal)