Vorige cyclus had ik een laat ei maar wel mijn normale lf Nu gewoon ongesteld op cd 18 zucht Ik hoop nu op een normale cyclus
Hier nog geen duivels gezien hoop hoop Temp was wel iets gedaald maar niet echt noemenswaardig nog. Heb test in winkelwagen van bol zitten maar nog niet door gezet meer menstruatie achtig krampen dus wacht het nog ff af vandaag en morgen
Ja ik heb paar maand terug corticosteroïden injecties gehad maar dat moet nu geen invloed meer hebben Hopelijk nu een normale cyclus
Heb progesteron gekregen .. moet hem voor slapen gaan 2 x innemen Hij zag verdikte baarmoederhalsslijm.. Maar hij heeft geen garantie .. kan ook slecht verlopen en of goed verlopen . Heb volgende week maandag weer afspraak voor echo , want hij zag nog niks .
Wat spannend allemaal..veel sterkte om deze week door te komen..hopelijk gaat hij wat snel en houden de krampen en bloedverlies straks gewoon op.
Dankjewel ! Ik hoop het ook dat t stopt met bloeden . Hij zei als ik kei veel bloedverlies en buikkrampen dan moet ik gelijk naar ziekenhuis
Ik lees nog steeds mee hoor meiden. @Fultimemommy wat naar zeg! Wat duurt wachten dan lang voor je! Hier 7 dpo. Normaal al zeer gevoelig borsten, nu voel ik echt helemaal niks! Alleen dat ik niet vooruit te branden ben, maar gooi dat op het weer.
Hier is het bloeden ook begonnen ik heb nog een klein beetje hoop als het zo weinig blijft.. Maar ben er bang voor. Wat kan je lichaam je dan voor de gek houden hè?
Kunnen er wat dames hcg komen strooien in ons topic, we need it Sterkte deze week Fulltimemommy! Worden spannende dagen voor je. Goed op jezelf letten en beter een keer te vroeg bellen dan te laat he!