Vanmiddag komt mijn pakketje van sensitest ik ben zoooo benieuwd! Ik voel me zo zwanger maar durf niet hoor... nog 5 dagen voor nod. Hoe zijn jullie ervaringen met de sensitest die je 6 dagen van te voren kan gebruiken?
Hele goede ervaring mee. Action test gaf mij een superzwak lijntje terwijl de Sensitest duidelijke lijn gaf op zelfde dag. Echter die 6 DPO hangt enorm af van je LF. Als die 14 dagen is, dan kun je het 6 dagen op voorhand al proberen want dan ben je 8-9 DPO. Niet iedereen test positief, maar sommigen hier in de groep deze maand wel al. Maar dat is zeker niet de norm voor iedereen. Is je LF minder dan 14 dagen dan is 6 dagen voor NOD echt veel te vroeg. Vaak testen mensen toch vanaf 10-11 DPO positief, dus weer aub niet neerslachtig of verdrietig dat het niet gelukt is als je op 8 of 9 DPO nog geen positieve test hebt. Ik vind die 6 dagen een klein beetje 'wishful thinking'.
Goed! Heb ze al vaker gehad, ze kleuren niet zo gauw als bijvoorbeeld predictor maar zijn qua prijs veel aantrekkelijker
Ik had toch zo’n testdrang en wou geen zw test verspillen, dacht laten we dan maar een ovulatie test soppen Heb nog nooit zo’n heldere plas gehad geloof ik (totaal niet geconcentreerd dus), kwam zelfs geen streepje op de ovu test gwn niets enkel controle streep en voor de rest gwn Omo wit Nou ben ik toch even van men testdrang verlost
Luteale fase. Het aantal dagen tussen eisprong en NOD. Volgens zowat alle sites is dit gemiddeld 14 dagen. En de meeste tests zijn daarop gebaseerd. Daarom dat bv action al van 4 dagen op voorhand kan positief testen (meestal dus 10 DPO).
Betekend het dan ook als je LF korter is dan die 14 dagen je eerder een lijntje hoort te zien op early's? Of is dit dom gedacht mijn LF is 12 a 13 zo ong.
Hangt er allemaal van af hoe snel je innesteling is. Stel dat die Sensitest nu echt 6 dagen voor nod is, zou jij al na 6DPO een positieve test moesten hebben. Dat is soms nog voor de innesteling... Ik had een LF van 10-11 dagen en had denk ik op 8-9 dpo een positieve test. Op 8 was hij positief na afleestijd en op 9 DPO zwakke lijn binnen tijd. .. Niets van te zeggen.
Ik heb een hele regelmatige cyclus van 28 dagen stipt. 31 mei was mijn laatste menstruatie Ik had deze maand voor het eerst ovulatie testen gebruikt en die gaven zaterdag de dikke strepen wat wil zeggen dat ik zondag de 14e mijn ei had? Wil dat dan zeggen dat ik een lf van 13 dagen heb? Dus dan zit ik nu 8 dpo. Ik ga het gewoon proberen vanmiddag die test.. ik ben heel benieuwd
Misschien kan je beter morgen testen met ochtendurine? Dan zal t streepje iets duidelijker zijn toch?