Ik snap dat je baalt. Ik snap ECHT dat je baalt! Balen mag, wij zijn er als je nog harder wilt balen! Ongehoord hoe ze jou daar behandelen. Mega frustrerend. Hopelijk word dit geen ellenlang traject en ben je snel zwanger! Hele dikke knuffel!
ooh sorry ik breek even in! Lees nog hier en daar mee in de nod groepjes ☺️ Ik ben ook superblij met de oliën en producten van Young Living! Ook voor m’n zoontje en nu voor mezelf tijdens de zwangerschap en de producten voor ons kleintje straks ☺️❤️ en heb ook ppp en endoflex gebruikt voor de hormonen inderdaad en om een wat regelmatigere cyclus te krijgen. Heel blij mee! Ben er zelf uiteindelijk ook als distributeur mee aan de slag gegaan ☺️
Hallo meiden, breek even in: gefeliciteerd @Angelmom1 Zag een mooie test!! voor de andere zwangeren ook gefeliciteerd! hier helaas vorige week te horen gekregen dat ik voorlopig niet meer zwanger mag worden. Krijg nu medicatie voor schildklier en dat kan dus niet samen. Jeetje voel me zo klote… zelf geen keuze hebben…. Geen idee hoe lang ik moet wachten… zou zomaar een jaar kunnen zijn en dan zulllen we er niet meer voor kiezen. Dus voel ook die bijl in mijn nek hangen. Hopelijk pakt mijn lichaam het goed op.. ze adviseerde jodiumslok of plat leggen, maar dan mag je sowieso een jaar niet zwanger raken. dus echt wel heel erg verdrietig.. We blijven positief en houden vol! voor jullie hopelijk nog veel roze erbij!
Oh wauw, dat is heftig. Mag ik vragen wat er precies is met je schildklier? Alleen als je het wilt delen hoor. Ik heb in t verleden een trage schildklier gehad, ik moest aan de medicatie maar kon prima zwanger worden. Om de 3 maanden bloed prikken en eventueel medicatie aanpassen. Ik ga ervan uit dat t bij jou iets anders is? Is wel heftig.. sterkte!
Heftig meid.. toch Graves zo te lezen. Inderdaad een jaar aan de medicatie en dan stoppen om te kijken of je lichaam het weer zelf goed reguleert... mijn man is nu halfjaar zonder de medicatie en is nog onder controle.. hij zit op een grens weer qua waarde. Als hij het toch nog heeft dan word het jodium slok of operatie hoop het niet. Inmiddels zijn we wel bij huisarts geweest aangezien de behandelend arts een beetje wegwuifde wat betreft zijn vruchtbaarheid, er staat namelijk bij vele sites dat het de kwaliteit van de man kan beinvloeden. De huisarts heeft er ook eerder van gehoord en dat gaat dus uitgezocht worden. Ik vind het heel naar dat je nu niet de keuze hebt en word gedwongen te wachten
@Elisabeth83 jeetje meid wat heftig en verdrietig nieuws is dit kan me voorstellen dat dat toch even hard binnen komt
Hoi lieve dames, Tijdje niet gereageerd omdat mijn testen toch wit bleven een paar dagen geleden. Waarschijnlijk was ik toch te vroeg met testen want vandaag ( dag na NOD) toch nog een positieve test!
Gefeliciteerd! Voor iedereen met witte testen dus nog hoop Vandaag 12 dpo, ga zo ook een testje wagen. Eergisteren nog negatief.
ja klopt dat leek denk ik toch meer zo want had paar dagen later steeds witte testen dus dacht dat het niks was. Maar toch maar een testje gewaagd na NOD. Is blijkbaar toch veel betrouwbaarder. dus idd voor de dames die nog niet ongesteld staan er is zeker nog hoop na NOD.