Soieso! Ik nu ronde 5 (pas) al voelt het als een jaar.. en idd als ik een tuurstreep zou ontdekken denk ik dat ik gek word en ga huilen
Zo even weer helemaal bijgelezen!! Kan niet echt op iedereen reageren maar mis soms echt de dislike knop!
Pfff ben de hoop wel een beetje kwijt dames. Wat denken jullie? 10 dpo, 5 dagen na terugplaatsing van 5 daagse cryo. Had nu wel positief moeten zij toch? Aangezien 5daagse cryo diezelfde dag of de volgende dag innestelt.
@Lotte248 gefeliciteerd meid! ❤️ wat jammer meiden op rood en met witte testen @SamirsVrouwtje ik zou de hoop nog niet opgeven hoor ❤️
Wellicht morgen wel ik hoop zo dat er wat te zien is maar ben er zo bang voor dat het weer niets wordt Is het al morgen?
hahaha bijna! Ik wacht nog ff 2 daagjes. Als er op 12 dpo niks ze zien is bij mij dan is t echt gedaan hoor
ja klopt een early test van Etos en ook nog een van sensititest. Beide waren gister dus nog wit en vandaag precies 1 dag na NOD wel een streepje zichtbaar
Ik zei van morgen nog stoer dat ik wacht op NOD. Vanmiddag opeens testdrang.. NERGENS testen te vinden... Ovulatie test gepakt, beetje een tuur streep.. Dus geen hoop Of zou dat een fabel zijn, als ovutest knalt dan ook zwanger.