Dank je! Gaat best goed verder, was wel erg verdrietig maar ook wel snel weer voorbij, je houdt er toch wel rekening mee op deze leeftijd en met mijn voorgeschiedenis.. we weten nu wel dat het eventueel nog kan dus vol goede moed weer door! Zwangerschapstest was nog wel positief dus zal toch nog geen ovulatie zijn die ik voelde maar we testen (en sexen nu t eindelijk weer kan ) mooi verder.. en ik blijf gewoon lekker staan op deze lijst, wat een activiteit hier zeg!
Shirley1987 - zondag 13 juni - 9dpo Thirdlittlemiracle89 - dinsdag 15 juni - 12dpo (ongeveer) Dvk1990 - zondag 20 juni - 11dpo ( als ik het volhou Wishfull123 - dinsdag 22 juni - 10dpo
Oooh nu 5/6 dpo en had net bij wakker worden een flinke kramp in baarmoeder en aan liezen. Ik heb vaker krampen smorgens, maar dan moet ik naar toilet rennen en nu niet. Spanneeend. @Mena92 wat een vervelende situatue op je werk. Als je je daar al niet goed voelt terwijl je er zo vaak moet zijn is dat niet bevorderlijk voor je humeur/stress. Hopelijk snel duidelijkkheid. @Geriatertje wat heb je al veel meegemaakt zeg. Hopelijk komt je cyclus deze ronde goed op gang.
@Mena92 wat naar van je werk.. gelukkig zijn je collegas fijn! @Emotions oeehhh zo spannend!! @shirley1987 dat klinkt veelbelovend! Verder iets van symptomen?
Ik ben extreem moe. Gisteren ook op tijd naar bed gegaan en dat is echt niks voor mij. ook heel rusteloze benen En nog steeds lichte krampjes toch blijf ik denken dat mijn lichaam me in de maling neemt
Gister solicitatie gesprek gehad vind best spannend gesprek ging super bij de deur zij ze tot volgende week dan zijn 2de gesprekken maar hoeft niks te betekenen natuurlijk Me droom functie heb nu vaste baan dus ja doe ik hier goed aan in combi met zwangerschapwens
Spannend weer al die kwaaltjes. Ik heb ze ook maar bij mij betekenen ze precies niks door de ovitrelle. Nog 8 dagen te gaan.....
Mijn ervaring is is dat het altijd wel goed komt! Er is meer dan zwanger worden en een leuke baan is zó belangrijk. Dus ik zou er zeker voor gaan! Ik lag gisteren in bed, plat op mijn rug en toen moest ik niezen. En dat deed zeer! Mega bandenpijn leek het wel in beide liezen. Zegt niks I know maar stiekem zoek ik toch naar kwaaltjes haha. Vandaag 7/8 DPO.
Ik snap je helemaal! Maar als het je droomfunctie is zou ik er toch voor gaan. Het naar je zin hebben op je werk is zo belangrijk!
We zijn gister naar het centrum voor kinderwens geweest. M'n man mag wat inleveren voor het geval hij eerder een luckyshot had. En ik moest bloedprikken voor chlamidia. Maar dat zal 't niet zijn. Heb nog nooit andere bedpartners gehad en m'n man ook niet. Maar is standaard zei de gynaecoloog. Er is nogmaals een interne echo gemaakt en die laat een flinke niche zien. Maar de gynaecoloog zei dat met mijn leeftijd en al 2 kinderen er uit de kansberekening zal komen dat m'n kans om spontaan zwanger te worden waarschijnlijk te hoog zal zijn om iets te doen. Ze nemen in die berekening de niche en eerdere keizersnedes niet mee. Maar voor nu lijkt dat de grootste oorzaak. Als er niets uit het zaadonderzoek en m'n bloedonderzoek komt wilt hij een echo maken met een camera om goed naar de niche te kijken. Enige optie wat dan zou zijn is eventueel IUI om de zaadcellen voorbij de niche te plaatsen. Maar door de kansberekening kom ik daar waarschijnlijk niet eerder voor in aanmerking dan over een jaar... Afgezien daarvan ziet m'n man IUI niet zitten. Ovulatietesten hoef ik niet te doen, dan wordt de seks een 'moetje' en dat raadt hij af na zo lang. Ik voel m'n eisprong namelijk prima. Dus we weten nog niets nieuws eigenlijk.
vervelend dat er voor nu nog niets gedaan kan worden. Zo stom dat ze alleen kijken naar het feit dat je 2 kinderen hebt. Dat zegt toch niets over de kans nu… de situatie kan in de tijd veranderd zijn. Zoals nu met de niche. Sterkte met wachten op de uitslagen
Ik vind het vooral stom dat er een kansberekening wordt gemaakt en dat daar zoiets ingrijpends als een keizersnede of het aanwezig zijn van een niche niet in word meegenomen, terwijl het duidelijk is dat dat de grootste verandering is vergeleken met eerdere zwangerschappen. Maar er is nog niet voldoende onderzoek naar gedaan...