Net een positieve ovulatietest gehad, wat ik ook al dacht te voelen. Wel fijn de bevestiging dat ik het aanvoel. Binnen 48 uur springt mijn eitje dus
Is helemaal niet stom en hoef je je niet schuldig om te voelen. Ik zal voor mezelf praten, maar ik denk dat hier iedereen begrijpt hoe je je voelt. We hebben allemaal dezelfde wens en we willen allemaal die zelfde positieve test in handen en dat het allemaal goed gaat. om solidair met je te zijn heb ik net ook een testje gedaan. En met hetzelfde witte resultaat. Weet aub dat er nog geen man over boord is voor deze ronde. Ik voel ook de teleurstelling als hij wit is. En dan lees ik hier de verhalen: 8dpo wit, 9 dpo wit, 10 dpo wit, 11 dpo licht positief. het kan echt nog
Hoef je je echt niet schuldig over te voelen meis. Je mag teleurgesteld zijn als je test negatief is, ook al heb je al een kindje. Maar je bent nog heel vroeg, dus wie weet wordt het nog positief!
Bedankt voor jullie lieve reacties!! Ik reageer dan wel niet zo veel op andere, ik lees iedere dag mee en voel ook iedere dag met iedereen mee!
Heb sinds gisteravond ineens wel een stuk flinkere boobs Zelfs me vriend viel het op ze zijn vooral veel voller maar ook zwaarder geen idee als het iets kan betekenen al
Waarschijnlijk nu 6 DPO dus vraag het me af als het iets al kan betekenen aangezien ik dan nog niet zo ver ben, Gisteren deed het ook pijn toen me vriend aan me tepel zat want meneer vondt het barre interessant
dit is een dipstick haha. Die is gewoon zo. Zonder iets eromheen. Is dus niet uit elkaar gehaald. De duidelijke streep is de controlestreep en de teststreep zou op het Omo witte gedeelte links ernaast moeten staan
Oh meiden het is al gezegd en julloe weten het idd ook, 8dpo wit zegt precies niks, kan nog helemaal goed komen!! Snap het teleurgestelde gevoel hoor ( welke ronde het ook is) dat heeft me een beetje genezen ook van het vroeg testen vernoed ik. Hier nu 10dpo en still going strong zonder enig symptoom
Kan zeker wat betekenen! Mijn laatste zwangerschap waren mijn tepels ook echt een no go area. De douchestraal en kleding kon ik zelfs amper verdragen hahaha
Sluit ik me helemaal bij aan! 10DPO al, wat goed dat het lukt om nier vroeg te testen. Wanneer ben je van plan te testen?
Eerlijk heb ik de testdrang nog niet.. dus ik wil misschien zelfs wachten tot een dag overtijd. Omdat de eisprong 1 dagje eerder was is mijn nod op de ene app 15 en de andere 16. Misschien dat als ik dan nog niet bloed 16 of 17 juni testen!