Ik denk dat ik ook heel licht iets zie, maar ik weet niet waar de lijn hoort te staan. Dus daar heb je nog niets aan.
@shirley1987 ohhhh myyyyy zoo spannend!!! Ik denk dat ik wel iets zie...... Ik heb sinds de ochtend wat meer afscheiding dan normaal. Dus ik denk dat mn ovulatie eraan komt. Zit nu op cd13. Vorige cyclus had ik na cd20 geen afscheiding meer. Vannacht seks gehad. Moet goed komen toch? Oh meiden.... dit is ZO niet belangrijk. Maar ik ga zo erg balen als t niet meteen raak is! Klinkt zo stom maar dit groepje is ZO leuk! Ik zou t fantastisch vinden als we zo verder kunnen tot na de bevallingen..
Hahaa snap ik! Je kan voor zekerheid toch nog binnen 2 dagen eens doen hoor zolang je niet bevestigde piek hebt. Soms heb je 3-4 dagen voor eisprong al dat slijm, niet?
Ik denk dat ik ongeveer 3 cm (op het scherm 3 cm) naar links van de streep iets zie. @Lintje 18 juni! Spannend.
Foto is iets te licht, Meestal heb je op internet ook wel sites waar je ze in het negatief kan zetten! Heb zelf altijd Photoshop Express op me mobiel maar dat is een app
het is zo stom.. ik nam helemaal geen initiatief, ik wilde graag knuffelen, zoenen, praten, maar was helemaal niet bezig met verdergaan. Dat had al een signaal moeten zijn. Maar we zijn met velen die negatieve ervaringen hebben denk ik. Helaas! iemand column van Joy gelezen in Volkskrant Mag van vandaag? Herkende mezelf er in.
Jaaaa heel leuk groepje! We maken gewoon de afspraak dat we óf allemaal zwanger zijn deze maand óf allemaal doorschuiven naar de volgende (en dán zwanger zijn).
Ooeeeh nou dat klinkt positief!! Zeker dat je het zelf herkent!!! Hopelijk met een paar dagen het resultaat in een positieve test
Ik ben echt een onwiiijjjsss slechte tuurder, ik zie het dus niet, maar dat zegt helemaal niks! Sowieso schijnen de fotos een stuk slechter te worden na uploaden hier he, dus hou vooral vast wat je in het echt ziet, ik hoop het zo voor je! Ga je morgenochtend weer testen?