nog niet… wil hem niet mee laten turen, maar gewoon een babypakje geven met de test erbij leuk ingepakt… hij weet wel dat ik het bijna zeker weet aan mijn symptomen hoor haha
Opletten dat het geen obsessie wordt hé als het eens een dag minder oploopt. Je ziet vaak onnodige stress met meerdere testen per dag.. Beetje raar gezegd zo, maar je snap wel wat ik bedoel hopelijk. Voor nu gewoon genieten van je symptomen!
@Joyce2013 Wat ontzettend balen, ik hoop dat je heel gauw de ronde in gaat waarin je positief gaat testen. Dikke knuffel
Hier vandaag wat steekjes in me onderbuik wat uitstraalt naar me lies weet niet als het wat betekent En me boobs die nog steeds flink zijn
Jeetje dames wat kletsen jullie veel!! Kan het niet bijhouden Met alles teruggelezen en de meiden met een 2de streepje, voorzichtig gefeliciteerd! Ik ben vandaag 6DPO en sinds vandaag echt veel krampen. Ook vanochtend seks gehad en sindsdien is het.. erg lastig haha.. Drukke week voor de boeg dus hopelijk kan ik wachten tot na het weekend met testen