Mijn blaas voelt zo anders . Alsof ik blaasontsteking heb .. Voel soms prikjes bij mijn plasbuis Daarna voel ik ook weer niks meer , en dan komt die pijn weer terug .. Denk jullie is een vroege teken? Nu voel ik niks meer geen brand gevoel niks . heb dat vanaf donderdag..
Oh man dit belooft vandaag op werk. Heb voor het eerst ontdekt wat nu rusteloze benen en voeten zijn. Wat vervelend. Ook pijn in bovenbuik,in het midden net onder de ribben, het lijkt wel maagzuur. Nu ook kramp in onderbuik die straalde naar dijen en onderrug. Heb opeens ook echt last van de warmte in de kamer en op mijn buik slapen is echt niet cool nu voor onderbuik en borsten. Ik voel me dan precies alsof ik mijn onderbuik uitrek. Dit kan niet in mijn hoofd zitten.
Ik zit nog maar aan ronde 1 voor een 2e em de vorige was direct raak. Ook al is het voor jou ' nog maar' ronde 3, elke ronde is 1 te veel. Wat heftig zeg! Wat een verdriet.
Ik ga straks huisarts bellen , misschien mag ik snel langskomen ! Want voelt niet prettig zo branderig gevoel bij je plasbuis en helemaal niet als je moet plassen.. ben zoiezo bekend met elke keer blaasontsteking.. heb ook nier problemen .. had laatst niersteen en die hebben ze per narcose eruit gehaald ..
Wat fijn om jullie verhalen te lezen van de mama's die al kids hebben en sommigen nu met een andere partner. Kan me voorstellen dat dat ook heel spannend is allemaal! @LSL wat heftig alle miskramen! Hopelijk mag er snel een plakkertje zijn! Hier een heel ander verhaal, 1e kindje en vind het allemaal zo mega spannend. Voor mijn gevoel ben ik ook al jaren bezig, maar dat is echt onzin want zit pas in maand 4..maar ja de hele tijd die 'wat als..' gedachten.. Merk dat ik in elk geval veel steun en gezelligheid haal uit dezs superfijne NOD groep!
Ik zit op dag 13 en gisterenavond en vandaag smiley Vanavond maar ff gezellig maken. Ik ben ook 35 en voor de 4e. duurt wel wat langer dan toen ik 20 was ja.
Donderdag is dpo 11 of 12 en tegelijk NOD. Dus morgen komen mijn testen binnen en zou ik eens durven testen. Maaarrrr, met deze klachten zou ik nog durven naar de action rijden vanavond en vanavond en morgenochtend testen. Ik zie wel. Ben nu pas 8 of 9 DPO. Maar ik heb eigenlijk geen test meer nodig denk ik.
Met de symptomen die ik had. Had ik ook een duidelijkere test verwacht… maar ik hoop natuurlijk dat die van jou nu al stuk duidelijker zal zijn…
Vandaag beetje geschrokken van de temp. Een heeeel stuk lager… ik hoop maar dat dit de bekende innestelingsdip is en niet teken dat ik ongesteld ga worden toch nog
Innesteling heb jij al gehad aangezien je al positief hebt getest hè Ga je vandaag nog een testje doen of geloof je het wel?
ja maar ik snap de temp dan niet… morgen maar afwachten helaas… wil wel een testje doen ja… was gisteren nog zo licht