Ik had bij mijn zoontje amper een lijntje voor mijn nod-dag dus alles kan. Het ene lichaam maakt nou eenmaal sneller hcg aan dan de ander. Een vriendin van mij heeft zelfs na een paar dagen over tijd te zijn een bloedtest moeten doen om erachter te komen dat ze zwanger was. Dus alles kan. Geen bloed geeft moed. Duim hard voor je mee xx
Pfff hier nog steeds die zeurende menstruatiepijn..... Zou dat nog steeds door de vloeistof komen? Ik ben er na een week wel een beetje klaar mee Of zou het meer betekenen.... Testdrang word groter met al die streepjes maar met 6dpo moet ik echt nog even geduld hebben.
Hier alleen maar aflopende testen, zou mijn piek dan toch op cd9 geweest zijn? Temp kaartje maak je ook niet veel uit op helaas, wie weet toch nog een ei op cd10?
Sensitest kwam binnen. Wat een verschil met de action early van vanmorgen! Dit is gewoon middagurine. Nu 9 of 10 DPO. Dit is trouwens de eerste keer dat ik zo vroeg positief test. Vorige keer was het echt wel een dun streepje bij NOD. Dus het is altijd en bij iedereen anders.
Wat gaan jullie hard dames, ik ben nog volop aan het testen voor mijn ovulatie en er vliegen hier gewoon al positieve testjes rond mijn oren. Heerlijk! Piek komt er bijna aan, ik verwacht vanavond en ten laatste morgen toch een knaller
Snap je volledig. Maar inderdaad nog geduld hebben. En als hij negatief is op 9 of 10, moed niet verliezen! It ain't over until the red lady sings! @Lintje mijn klachten zijn ook weg behalve baarmoederkrampen af en toe. Borsten ook niet meer gevoelig. Maar wel duidelijke test dus je hebt (gelukkig) niet elke dag last.
Hierbij mijn gekke indroog testjes. Tijden zijn 8u-12u-14u-20u. Beetje overdreven vaak I know haha. Deze lijntjes zijn dus echt pas úren later zichtbaar. Voel verder niks. Dus ik ga straks een ander merk halen en eens zien wat die doen. Deze zijn nu ook op. Heb ook met deze getest om te zien of HCG eruit was en toen bleven ze echt wel wit…
Oeh als testen zulke indrooglijntjes geven vind ik dat wel kwalijk. Of eigenlijk: gekmakend. Gauw andere kopen!
Ik weet dat met mijn MA de gevoeligheid van mijn borsten af nam.. misschien dat ik daarom ook daarmee besmet ben en steeds aan mijn borsten voel.. haha
Ben misschien de komende dag ook wat minder aan het mee lezen gisteravond schokkend nieuws gehad waardoor ik even wat meer afwezig ben
Wauw als dit indroog is, is dat echt niet ok. Ik gebruik geen Kruidvat omdat ik al vaker zo'n dingen las. Maar dit is erg.