Maar lieverd, je moet nog 7 dagen... dat kan toch ook een innesteling zijn? Nog niet de moed opgeven hoor. Dikke knuffel
Ik heb inmiddels zoveel getuurd naar de test van gister, dat ik zelfs een streepje heb ontdekt op de negatieve test van vorige maand. Ik vond dat talent wel het benoemen waard.
Ik had op CD 16 een knaltest. Overduidelijk. En de dag ervoor was het een donkere streep maar geen piek. Dus ik ben maar 9 of 10 want ben nu CD27.
Ik blijf een zeurend gevoel houden in mijn eh.. baarmoeder? Ik heb zo'n zin in morgen testen! Ik kan me niet concentreren op mijn werk (ik werk thuis vandaag), elk toiletbezoek tuur ik naar de test van gister. Mijn partner wordt denk ik inmiddels helemaal gek van mijn getuur. Terwijl ik ook wel weet dat ie negatief is en misschien zelfs morgen ook wel.. zeker na het zien van indrooglijntjes op de KV-testen.. oeh brrr niet aan denken... Ik vlieg van 100%-ik-ben-zwanger-overtuiging naar totale twijfel de hele dag door.
Anders gewoon 4u niet plassen en testen hé. Mijn test van smiddags was negatief, ook na afleestijd, die van 's avonds positief na afleestijd. Ik wil dit absoluut niet als normaal beschouwen, maar die paar uur kunnen verschil maken. Maar als het voor jezelf niet goed is, wachten tot morgen. Maar dat is nog lang hé.