@Lintje @Irmiee @Maudje123 Ik snap wat jullie zien op de foto. Ik snap niet zo goed waarom er wat te zien lijkt op de foto. In het echt zie ik het namelijk niet @Fultimemommy ik zie wat! Spannend!
Ik had deze ook, maar gebruik ze niet meer. Ze zijn extreem gevoelig!!! Ik heb ook altijd hele donkere strepen op die testen.
Las hier van de week dat witte vlokjes in urine een teken konden zijn van een zwangerschap? Weet iemand waarom?
Je kan extra afscheiding krijgen als je zwanger bent, en dit verlies je dan samen met de pipi, hence the witte vlokjes
8 of 10 dpo 7 juni mijn piek gehad 8 juni ovulatie pijn/ die avond was pijn weg .. ( test werd lichter ) 9 juni ook werd test lichter .. was net douche en bij vegen zag ik roze slijm van kleur gemixt met bruin verlies .. heb wel licht krampen nu . Denk dat ik morgen ongesteld ga worden Vorige cyclus was ik ook vroeg ongesteld . Denk dat ik lage “?progesteron”? Heb .. als ongesteld door zet wil ik even na gynaecoloog mij laten checken ofzo ..
Alle meiden op rood, wat ontzettend balen. Hopelijk volgende ronde een mooie positieve test in handen. Weet iemand of ik nu in m’n piek zit? Of zal hij morgen nog donkerder zijn??