Wat balen! Ik gunde je het zo. Iedereen trouwens hier hoor. Heb je nog met je vriend/man besproken hoe jullie het beste kunnen aanpakken?
Goedemorgen meiden , Denk dat gisteren innestelingsbloed was .. Heb geen bruinverlies meer Heb nou wel ongesteldsheid krampen Ik hoop dat ik niet ongesteld word heb zo bang ..
Gelukkig is het bloeden gestopt. Gebruik je telkens een ander merk testen of loopt ie op? Ik las dat je je progesteron wilt laten testen als je ongesteld wordt, hoe dat zo? En kan je dat gewoon doen?
Ja dat kan hier in Duitsland Als jou ongesteld altijd vroeg komt mag je laten testen voor de zekerheid .. Deze test heb ik sinds gisteren gedaan. Mijn man had er 3 gekocht .. die roze test had ik gisteren getest En nu vandaag net morgen urine .
Hier zijn de testen .. eentje van gisteren middag en andere is van net met morgen urine .. op de verpakking staat dat de test 25miu heeft ? Kan dat wel zo snel dat hcg verhoogd .. had voor paar dagen negatief test met een test van 10miu.. maar goed .. misschien was ik wel te vroeg met testen ..
Nu ziet die zo eruit .. ik zie hem beter dann gisteren .. gisteren moest ik echt turen enz.. maar nu zie ik gelijk streepje , roze zelfs .. mijn man zag hem ook gelijk .. gisteren zag hij ook niks ..
Goedemorgen dames, ik ben helaas ongesteld geworden... Erg balen, maar vol goede moed door naar IUI2!
@SingleMomToBe niet leuk! Dat de volgende IUI poging maar raak is! Hoorde dat meestal de 1ste poging niet raak is