Dat hoop ik ook. Ik bedoel dat het per 3/4 dagen halveert, zei het niet helemaal goed haha. En het verdubbelt elke 2/3 dagen. Dus halveren doet je lijf langer over helaas. Ik heb donderdag getest, toen was ie ineens veel lichter dan voorgaande weken. Test ik vandaag (in de hoop een lichte of witte test te hebben), is het weer wen knaltest terwijl ik echt wel meer bloedverlies heb. Zo frustrerend, soms begrijp ik mijn eigen lichaam zo slecht. Hoop dat je snel een witte test hebt en dat je vooruit kunt kijken. Het is natuurlijk ook per persoon verschillend en het is helaas niet te voorspellen hoe lang het gaat duren voor het hCG voldoende gezakt is
Echt weer een knaltest vandaag? Wat bizar dat de test eerder dan lichter was. Misschien was de urine donderdag minder geconcentreerd. Als je nog restweefsel hebt dan kan het zijn dat dat nog HCG afgeeft natuurlijk. Hopelijk na de hysterscopie snel witte testen. Vorige keer heb ik ook 6 weken bloedverlies gehad na de miskraam. Pas na de curretage was dat over. Hopelijk voor jou ook deze week. Nu mijn testen beide droog zijn, zie ik wel dat de test iets lichter is in vergelijking met volgende week. Moet donderdag voor een nagesprek naar het ziekenhuis. Dan doe ik die ochtend nog even een testje
@Maudje123 is wel serieus donkerder hoor, ik zal heel hard duimen draaien voor je jemig dames, wat ontzettend lastig die positieve testen
Vind het lastig want wil ook geen overstimulatie ofzo, maar laten we duimen dat het uberhaubt niet nodig is Succes dinsdag, wat rot van de corona
Toen we int zkh de opties aan het bespreken waren van de meds enzo, zeiden ze dat ik met die late eieren gewoon kans had om zwanger te worden. Ze zeiden niets over slechtere kwaliteit van die late eieren. Lijkt me dat als het invloed zou hebben ze dat wel genoemd zouden hebben
He wat vervelend dat het nog niet zo opschiet Hopelijk gaat het niet geleidelijk en heb je zo meteen in eens een stuk lichtere test.
Ik heb af en toe steekjes/trekkerige buik en moet me echt voornemen me niet te laten meeslepen Heb zo'n optimistisch gevoel over deze ronde dankzij de meds maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. We hebben geen grotere kans zwanger te worden (alleen eerder/vaker als mn cyclus normaal doet), dus ik moet echt ff kalmeren en mezelf behoeden voor vette teleurstelling zometeen. Pfoeh lastig ook al die vrije dagen nu, meer tijd om er mee bezig te zijn
Ik denk niet dat mijn nod in dit lijstje gaat vallen. Ovulatietest is nog bijna helemaal wit dus acht de kans klein. Vorige keer duurde het 5 weken voor ik menstruatie kreeg na stoppen minipil, nu is het nog afwachten maar geef nog borstvoeding dus geen idee wanneer het deze keer terug komt
jaa kan ik me goed voorstellen, ik moest ook wel even slikken toen ze zei dat er twee grote eiblaasjes waren, mijn man werd wit de echoscopiste was wel heel enthousiast want de kans was dan wel ook erg groot dat er zowiezo een bleef plakken. Ik teste die ronde ook al 7 dagen na me eisprong positief, dus wie weet waren ze allebei bevrucht. Dankjewel!
NOD-lijst 16 t/m 30 juni! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 juni (2) Groenebomen-36 jaar - 3e kindje - ronde 8mmm/1e na vmk MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 10 (ronde 6 na mk, ronde 8 na stil geboorte) 17 juni (1) Juliemomof3 - 28 jaar - 4e kindje - ronde 7 18 juni (1) Mar01 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vroege miskraam 19 juni (0) Iris- 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 20 juni (1) Aniek86 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 21 juni (0) 22 juni (2) SofieElise1995 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Lialin - 43 jaar - 2e kindje - ronde 97 23 juni (1) Deniseje3- 25 jaar -2e kindje-ronde 9 (1e ronde na mk + letrozol) 24 juni (2) Geeltje - 35 jaar - 1e kindje - ronde 5 Violet88 - 34 jaar- 3 de kindje - ronde 1 25 juni (1) Love2Live - 39 jaar - ronde 6 na MA Suzi98 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 1 26 juni (0) 27 juni (1) Penniej - 34 jaar - 3e kindje - ronde 13 ( 1e na vmk en en 4e ronde na MA) 28 juni (0) 29 juni (2) Samm87 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 10 Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 6 30 juni (0) Onbekend (4) Wishfull123 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 15 ( 4e na ma en 1e na afbreking ivm afwijkingen) Masa0903 - 28 jaar - 4e kindje (1e ronde na vroege miskraam) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 25 Augustus2019 - 29jaar- 3e kindje - ronde 1 Annesmit - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 (ronde 1 na mk begin mei) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (21) Wachten op eisprong (16) Wachtbankje (5) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Eergisterenavond en gisterenochtend positieve ovulatietesten gehad. Timing qua seks zat goed . Dus vandaag of morgen eisprong (zal ik nog zien aan m’n temperatuur). Ben er deze cyclus wat minder mee bezig. Druk in het werk, en ook met de aankoop van een nieuw huis en verkoop van ons huis. Spannende tijden. Ik wou dat we al 2 weken verder waren. Iedereen succes op eierzoektocht en het wachtbankje!!!
NOD-lijst 16 t/m 30 juni! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 juni (2) Groenebomen-36 jaar - 3e kindje - ronde 8mmm/1e na vmk MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 10 (ronde 6 na mk, ronde 8 na stil geboorte) 17 juni (1) Juliemomof3 - 28 jaar - 4e kindje - ronde 7 18 juni (1) Mar01 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vroege miskraam 19 juni (0) Iris- 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 20 juni (1) Aniek86 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 21 juni (0) 22 juni (2) SofieElise1995 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Lialin - 43 jaar - 2e kindje - ronde 97 23 juni (1) Deniseje3- 25 jaar -2e kindje-ronde 9 (1e ronde na mk + letrozol) 24 juni (2) Geeltje - 35 jaar - 1e kindje - ronde 5 Violet88 - 34 jaar- 3 de kindje - ronde 1 25 juni (1) Love2Live - 39 jaar - ronde 6 na MA Suzi98 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 1 26 juni (0) 27 juni (1) Penniej - 34 jaar - 3e kindje - ronde 13 ( 1e na vmk en en 4e ronde na MA) 28 juni (0) 29 juni (2) Samm87 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 10 Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 6 30 juni (0) Olive92 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 Onbekend (4) Wishfull123 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 15 ( 4e na ma en 1e na afbreking ivm afwijkingen) Masa0903 - 28 jaar - 4e kindje (1e ronde na vroege miskraam) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 25 Augustus2019 - 29jaar- 3e kindje - ronde 1 Annesmit - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 (ronde 1 na mk begin mei) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (22) Wachten op eisprong (17) Wachtbankje (5) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Haha ik merk juist dat ik er zo mee bezig ben… waar de dagen normaal zooo snel gaan, lijken ze nu eeuwig te duren
Ik heb dit wachtbankje weinig omhanden en zit me onwijs te vervelen. Wachten lijkt nu al heel lang te duren, niet vroeg testen zal nog een uitdaging worden haha