♡ NOD-lijst 16 t/m 30 juni! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 juni (1) Missmoobs - 36 jaar - 4e kindje (3e kindje uit mijn buik, ronde 5 na mk in januari) 17 juni (1) Juliemomof3 - 28 jaar - 4e kindje - ronde 7 18 juni (1) Mar01 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vroege miskraam 19 juni (0) 20 juni (1) Aniek - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 21 juni (0) 22 juni (1) SofieElise1995 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 23 juni (0) 24 juni (1) Geeltje - 35 jaar - 1e kindje - ronde 5 25 juni (0) 26 juni (0) 27 juni (0) 28 juni (0) 29 juni (1) Samm87 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 10 30 juni (0) Onbekend (1) Wishfull123 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 15 ( 4e na ma en 1e na afbreking ivm afwijkingen) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (8) Wachten op eisprong (8) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Helaas kom ik onverwachts ook weer in nodtopics meeschrijven. Voor de 2e keer achter elkaar slecht nieuws bij de termijnecho. De 20ste hebben we de zwangerschap af moeten breken. We zitten nog middenin t verdriet, maar hopelijk kunnen we ook snel vooruit kijken. Voor nu nog knaltesten, maar hopelijk hersteld mijn cyclus zich snel en val ik nog binnen deze lijst. Succes allemaal! Op naar een mooie roze ronde met gezonde kindjes als resultaat❤️
Ik schrijf mij met potlood in hier, ergens mega spannend we hebben 16 juni ons kinderwens gesprek. Ik bleef afgelopen maand zwanger te zijn, helemaal in shock. Waren we eindelijk aan het idee gewend kreeg ik een miskraam. Ik weet ook niet een biochemische (?) op dit moment nog steeds aan het vloeien. De wens is er.... we doen wellicht mee als het vloeien op tijd stopt. Welke ovulatietesten gebruiken jullie?!
♡ NOD-lijst 16 t/m 30 juni! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 juni (1) Missmoobs - 36 jaar - 4e kindje (3e kindje uit mijn buik, ronde 5 na mk in januari) 17 juni (1) Juliemomof3 - 28 jaar - 4e kindje - ronde 7 18 juni (1) Mar01 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vroege miskraam 19 juni (0) 20 juni (1) Aniek - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 21 juni (0) 22 juni (1) SofieElise1995 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 23 juni (0) 24 juni (1) Geeltje - 35 jaar - 1e kindje - ronde 5 25 juni (0) 26 juni (0) 27 juni (0) 28 juni (0) 29 juni (1) Samm87 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 10 30 juni (0) Onbekend (1) Wishfull123 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 15 ( 4e na ma en 1e na afbreking ivm afwijkingen) Masa0903 - 28 jaar - 4e kindje (1e ronde na vroege miskraam) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (9) Wachten op eisprong (9) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ooh wat heftig! Wat een verdriet, ik hoop met je mee! Hier nu nog aan het vloeien van een vroege (biochemische?!) miskraam! Hele dikke knuffel <3
♡ NOD-lijst 16 t/m 30 juni! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 juni (1) Missmoobs - 36 jaar - 4e kindje (3e kindje uit mijn buik, ronde 5 na mk in januari) 17 juni (1) Juliemomof3 - 28 jaar - 4e kindje - ronde 7 18 juni (1) Mar01 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vroege miskraam 19 juni (0) 20 juni (1) Aniek - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 21 juni (0) 22 juni (2) SofieElise1995 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Lialin - 43 jaar - 2e kindje - ronde 97 23 juni (0) 24 juni (1) Geeltje - 35 jaar - 1e kindje - ronde 5 25 juni (0) 26 juni (0) 27 juni (0) 28 juni (0) 29 juni (1) Samm87 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 10 30 juni (0) Onbekend (2) Wishfull123 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 15 ( 4e na ma en 1e na afbreking ivm afwijkingen) Masa0903 - 28 jaar - 4e kindje (1e ronde na vroege miskraam) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (10) Wachten op eisprong (10) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Jeetje dames wat ontzettend verdrietige berichten. Een hele dikke knuffel. Ontzettend moeilijke periode voor jullie en ik hoop dat jullie snel blijvend zwanger mogen zijn van een kindje. ik heb het idee dat mijn ovulatie weer eerder zal zijn. Voorheen cyclus van 28 dagen maar laatste 2 rondes ging dit naar 24/25 dagen. Gelukkig wel elke keer een lf van 13 dagen gehad. Ik wilde geen ovu testen gaan gebruiken maar ben toch wel nieuwsgierig of ik al richting een piek ga. Misschien dat ik morgen toch weer zwicht…
Nee nooit. Het is niet anders. Misschien was het voor mijn lijf gewoon al duidelijk dat er niks van gaat komen. Dat is dan wel weer mooi
Ik ga ze vandaag denk ik van de action halen, nog nooit gebruikt die testen maar ben gewoon benieuwd wanneer mijn eisprong precies is! Sinds vandaag niet meer ongesteld gelukkig!
Ik gebruik altijd wel ovulatietesten, kijk ook wel naar de lichamelijke tekenen en als ik denk het komt eraan doe ik de testen. Gebruik de roze van CB. Ze zijn wel prijzig maar ik houd van duidelijkheid Als je een beetje regelmatig bent dan hoef je er ook niet ontzettend veel te gebruiken. Er zijn mensen die meerdere keren per dag testen, maar ik test alleen 1x eind van de ochtend. Dat werkt tot nu toe goed, nooit een eisprong gemist