Ja dat probeer ik ook maar te denken, maar heb zo'n onderbuik gevoel wat ik slecht kan negeren. Maar misschien is het wel een pessimistisch stemmetje voor niets en lukt het binnenkort toch
Iemand ervaring: ik heb vanmorgen mijn ochtendurine opgevangen in een potje staat nu in de koelkast, kan ik straks testen halen, kan dar überhaupt op die manier of beter morgen ochtend doen?
Vanmorgen nog een ovu gedaan, weet eigenlijk niet waarom Hij loopt toch niet op Onderste foto vergelijk met gistermorgen
nee geen ervaring mee, denk dat je dan voor de zekerheid beter kan wachten en het morgenochtend kan doen.
❤️❤️ Wat een ellende toch weer! Jij bent aan het hopen op een 2e streep en ik hoop eindelijk een lichtere 2e streep te gaan zien Het ziet er voor ons beiden naar uit dat we weer doorschuiven naar het volgende lijstje. Gezellig, dat dan weer wel! Maar ik schuif liever met je door naar een ander lijstje!
@WinMom90 ♡♡♡ Bijna 2e wachtweek in wacht rustig af. Af en toe denk ik nog 'oh ik was nu X weken geweest' ik ben ook zo bang dat ik nu weer jaar moet wachten op zwangerschap net als 2018... en ik weer uitgerekende datum passeer zonder ook maar iets van zwanger te zijn.. ik mis zelfs de misselijkheid Wel heerlijke saunadag gister gehad, in mn uppie was zo zen
He bah, dat is balen @Wishfull123 @Maudje123 wat een bagger zooi meiden @GroeneBomen Wat heerlijk zo’n relax dagje. Is al een tijdje geleden voor mij Zo te zien was echt gisteren mijn piek. Wanneer dan starten met tellen? 1dpo op vrijdag of zaterdag?
Zaterdag 1dpo. Omdat 24 - 48 uur kan dat hij springt. Als ik het zou hebben is het voor mij de vrijdag 1dpo want mijn ei springt dag erna al, maar dat zie je alleen als je tempt.