En dat is het! Meer kan ik er niet van maken Ik las in een andere post nog iets wat kon helpen vwb kwaliteit van het eitje Inofolic, wel duur maar voor mij in ieder geval proberen waard na zoveel rondes
Ik merk dat ik het ook lastig vind wanneer ik moet testen hoor, mijn piek was vermoedelijk 31 mei in de avond, wanneer zouden jullie dan testen?
Ja in het ''oude'' topic volgens mij! Ben benieuwd, ga er ook even induiken (zeker icm de letrozol dat ik niets geks doe haha). Las van de week weer enthousiaste mensen over vitex/monnikspeper. K vind het alleen spannend omdat k niets erger wil maken dan het is zeg maar
Arghhhh ik ging maar de clearblue geavanceerde digitale halen… die geeft zelfs leeg rondje! Niks in aantocht dus. Ik snap r niks meer van
Ik heb geen pcos, kreeg het voorgeschreven door mijn lange cyclussen ik ben er erg blij mee! Had eerst cyclussen tussen de 36 en 80 dagen. Dit is mijn tweede ronde, was de eerste ronde zwanger, na eisprong van twee eitjes op dag 14. Helaas wel een miskraam gekregen.
Bij mij was deze ook leeg en volgende dag in eens een vaste smiley (piek dus), had de knipperende smiley (hoog) overgeslagen. Het kan dus snel gaan in eens!
Ik ben deze ook gaan halen. De eerste zou altijd een leeg geven heb ik gelezen omdat die dan naar het verschil bij u kijkt. Ik had eerste dag leeg en nu al 2 dagen knipperde smiley. Ovulatietest van zwanger en kids blijft licht ndanks ik aan slijmverlies wel merk dat het er aan zit te komen maar waarschijnlijk door te veel te drinken ik drink zeker 3 liter water per dag. Morgen ben ik thuis en ga ik proberen amper te drinken voor ik hem ga doen.
Ohhhh oke! Ik probeer het morgen vroeg gewoon weer. Maar als mijn cyclus weer 37 dg wordt heb ik sowieso pas een latere eisprong..
oh meen je? Ik heb de handleiding gelezen maar zag dat niet staan haha. Ik doe ‘m morgenvroeg gewoon opnieuw. Hiernaast heb ik nu dipsticks van easy@home, die kan ik via app erin zetten, ideaal. Ben benieuwd wanneer ie positief is bij jou!
Klopt niet, ik heb (helaas) vaak zat een nieuwe verpakking aan moeten breken en dat ie dan meteen een knipperende of piek smiley