Ik kan het niet zo goed zien op de foto.. Hopelijk krijg je snel wat meer duidelijkheid ( met een duidelijke streep). Zenuwslopend zo...
Gelukkig blijft het seksen wel gewoon leuk en niet gedwongen zeg maar Maar leuk is anders als je graag zwanger wilt worden
Ik heb het gevoel alsof ik ongesteld zou moeten worden. Had NOD zelf op vrijdag ingeschat. Heb krampen, nog geen bloed. Zou dan een korte cyclus zijn voor mij van 25 dagen.. Afwachten maar
@MamaAlice030 gefeliciteerd! @Aniek86 wat een onzekerheid @Elsa86 wat een verdrietig nieuws! Wel fijn dat de ovulatietesten nu al oplopen. Hopelijk snel blijvend op roze! @Panda33 stom! Ik hoop echt van niet! @Maudje123 ik hoop dat de Maca zijn werk gaat doen! En roept hier nog even heel hard tegen de eitjes dat verstoppertje spelen echt niet leuk is
Hier sinds gisteren een borstontsteking. Inmiddels gelukkig over het hoogtepunt heen, maar ik voel me er goed beroerd van Vorige zwangerschap die uitliep op een vroege miskraam had ik dit ook, dus Fingers crossed dat t er gewoon even bij hoort
Ja dat scheelt he, is toch wel fijn als je er ook van kan genieten en idd niet zo gedwongen js. Maar ja…. Ik snap t hoor meis, niet leuk zo!
Toen ik (ongeplanned) zwanger was van m’n zoontje voelde het de dagen ervoor alsof ik ongesteld zou worden Maarja, bleek dus niet zo te zijnchahaha
Oo borstontsteking is vreselijk! Hopelijk knap je snel op en hoort het er idd gewoon bij! Beterschap x!
12 dpo vandaag, als jullie gek worden van de testen gewoon zeggen hoor Ik test voorlopig elke dag (zeker nu de action hier ook testen heeft, super goedkoop en ze werken gewoon goed hier )
Dankjewel lieve meiden! Doet inderdaad echt even flink pijn. Onze dreumes drinkt nog 2 keer daags en heeft niks overgeslagen, dus kan ook niet bedenken hoe dit dan weer komt. appstroop ice pack er op, liggen, extra laten drinken en hopen dat het heel snel over is