Dat hoop ik ook, zo niet dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Maar pre menopauze hoeft nog niet direct te betekenen dat ik niet zwanger kan worden Maar de kans wordt wel een stuk kleiner natuurlijk
Wij hadden hetzelfde, 2 dagen en op de Piek het gezellig gehad en daarna werd het een beetje een dooie en drukke boel waardoor geen zin/tijd/puff hahahaha! Fingerscrossed!
@GroeneBomen Maar dat is ook toch begrijpelijk en je mag er ook gewoon heel erg hard van balen en daar horen tranen bij <3 Dikke knuffel! @Maudje123 Wanneer mag je prikken en hoelang duurt het dan dat je de uitslag hebt?! Vraagje mag je dit gewoon bij de huisarts aanvragen?
Ik heb het gewoon bij de huisarts aangevraagd, denk deze week nog wel prikken. En uitslag volgende dag, behalve amh dat duurt altijd langer
Ja precies. We blijven positief, maar het zou zo fijn zijn om wat duidelijkheid te hebben. En natuurlijk gewoon blijven proberen, dat is ook wel leuk
ze willen helaas alleen prikken op lh en fsh Dat is voldoende om menopauze uit te sluiten of te bevestigen Morgen ga ik prikken
Geen idee meer wie het was, maar iemand maakte een grapje dat we maar COVID testjes moesten doen omdat de ovu piek bereikt was en er niks meer te testen viel Ziek kind in huis met fikse koorts, gelukkig negatief
@MamaAlice030 wauwie! Die testen lopen echt heel mooi op! Dit moet wel een plakkertje zijn! @Wishfull123 wat balen zeg! Nog helemaal geen afloop te zien? @Maudje123 spannend! Ik duim mee voor een goede afloop! Steeds meer op het wachtbankje en hopelijk straks steeds meer op roze! @GroeneBomen ik herken je gevoel! Weet ook niet zo goed of wij het wel gezellig gehad hebben op de juiste dagen, t waren net de drukke dagen Wel blijft de borstontsteking zeuren en gaf de huisarts aan dat dit zou kunnen door een hormonale verandering, ben ik moe (maar dat waarschijnlijk door de ontsteking), wat hoofdpijn en voel ik mij goed misselijk, maar gaat het wel weer nadat ik wat gegeten heb. Oh en mijn neus zit eerder dicht (heb ik sws wat last van met dit weer en op het gras lesgeven, maar nu dus wat meer dan normaal) Oftewel, mijn hele lijf schreeuwt zwanger en is mij of enorm voor de gek aan t houden of we gaan in de loop van deze week een tweede streepje zien