Mijn NOD zou zaterdag of zondag zijn. Nu had ik woensdag een omo witte test van sensitest. En ik dacht laat ik nu nog 1 test doen voor NOD. Ik schrok me kapot toen ik de test oppakte en een tweede streepje zag staan binnen afleestijd Maargoed na mijn vmk in april ben ik wel heel voorzichtig en weet ik t allemaal niet zo goed
Ik had de hoop wel echt al bijna opgeheven na dat lichte streepje vorige week en mijn ongesteldheid klachten sinds deze maandag maar zien jullie dit ook? Aankomende maandag mijn langste nod dag….
Hier 12dpo: nog steeds af en toe wat bruine afscheiding, negatieve test (telano 25miu) ik twijfel om nog early test te gaan kopen. Aan de andere kant: m’n temp is al 2 dagen aan’t zakken dus ik vrees einde ronde hoor… maar het zet precies niet door…
Nee ik ook niet, maar dit had ik wel verwacht Beetje jammer want easy@home is normaal echt wel te vertrouwen
That’s the spirit! Maar lijkt me niet altijd makkelijk. hier al een aantal lekkere symptomen, maar zegt allemaal nog geen drol natuurlijk. Zo vervelend haha