NOD-lijst 16 t/m 30 juni! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 juni (2) Groenebomen-36 jaar - 3e kindje - ronde 8mmm/1e na vmk MamaAlice030 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 10 (ronde 6 na mk, ronde 8 na stil geboorte) 17 juni (2) Juliemomof3 - 28 jaar - 4e kindje - ronde 7 Panda33- 33 jaar- 2e kindje, ronde 2 18 juni (1) Mar01 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vroege miskraam 19 juni (1) Iris- 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 20 juni (4) Aniek86 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 Masa0903 - 28 jaar - 4e kindje (1e ronde na vroege miskraam) Anoniemclomidclub - 30 jaar - 2e kindje - ronde heel veel kusjevanmij - 34 jaar - 1e kindje - ronde 33 (IUI 1) 21 juni (0) 22 juni (2) SofieElise1995 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Lialin - 43 jaar - 2e kindje - ronde 97 23 juni (1) Ajuuparaplu -34 jaar - 3e kindje - ronde 29 24 juni (3) Geeltje - 35 jaar - 1e kindje - ronde 5 Violet88 - 34 jaar- 3 de kindje - ronde 1 Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - ronde 6 na MA 25 juni (0) 26 juni (1) Suzi98 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 1 27 juni (1) Penniej - 34 jaar - 3e kindje - ronde 13 ( 1e na vmk en en 4e ronde na MA) 28 juni (1) Elsa86 - 36 jaar - 5e kindje - ronde 1 na ma 29 juni (3) Samm87 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 10 Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 6 KinderwensiA - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 30 juni (1) Olive92 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 Onbekend (5) Wishfull123 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 15 ( 4e na ma en 1e na afbreking ivm afwijkingen) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 25 Augustus2019 - 29jaar- 3e kindje - ronde 1 Annesmit - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 (ronde 1 na mk begin mei) Deniseje3- 25 jaar -2e kindje-ronde 9 (1e ronde na mk + letrozol) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (28) Wachten op eisprong (11) Wachtbankje (14) Zwanger (2) Ongesteld (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Heb er al 3 gedaan tot nu toe niks, al denk ik zelf dat ik wat zie. Maar manlief zegt Omo wit. Ik test lekker door en ik zie het wel, testen genoeg haha
Vandaag wat bloed gespot, zal morgen wel doorzetten. Eindelijk komt er een einde aan deze enorm lange cyclus (cyclus dag 84 vandaag ). Op naar de volgende, die mag wel wat korter van mij
Zo jeetje wat lang en dan loop ik te klagen dat ik op dag 35 nog geen ei heb gehad Speciale reden waarom je zo'n lange cyclus hebt?
Nouu gezien jullie al geruime tijd bezig zijn zoals ik zie mag je zeker klagen, ik zit nog maar in ronde 4. ik heb geen idee wat de reden van deze lange cyclus is, ben in januari gestopt met de pil, daarna wel 3 cyclussen gehad van 22,26,28 en nu dus 84. Waarschijnlijk het ontpillen, dat is tenminste wat ik hoop
Ik ben normaal niet zo van het klagen hoor, het gaat zoals het gaat Ik ben al ouder dus ik moet het nemen zoals het komt Mijn cyclus was altijd gemiddeld 24 dagen, maar nu snap ik er niks meer van. Kan inderdaad door het ontpillen komen, hopelijk is je volgende cyclus korter
Ok, ik kreeg geen meldingen meer en moest meer dan 10 pagina's lezen... Ben er nog lang niet klaar mee, maar wil toch alvast reageren. Die cult is GE-WEL-DIG!!! Als slogan zou ik hem verengelsen: "Urine for Life" (you're in dus) Ik zou er ook een kraampje neer zetten van specsavers, want we hebben natuurlijk brilletjes nodig voor de tuurtesten... En een Beter Bed-adviseur (wip 'til you dip) en een psycholoog of yogainstructrice in een tentje (never flip until you dip) Nou en nu snel weer terug, ben benieuwd hoe het met de rest verloopt..... spannend allemaal.........
@Violet88 ik ben benieuwd.... Hier hetzelfde, het is soms echt even niet te doen. Voor de rest heb ik helemaal nergens last van, al had ik gister een heel opgeblazen gevoel toen ik naar bed ging. Alsof het eten teveel was of verkeerd gevallen ofzo. Vreemd.. Maar het zal wel. Vandaag wel een temp dipje van 0,2, terwijl ik eerder een 2e verhogingsspurt had. Ben benieuwd wat het allemaal gaat brengen.. Ik dacht heel nuchter te zijn deze ronde, ik voel juist niets terwijl ik eerder vanalles voelde.. Maar vanmorgen zag ik de dip en ging ik toch even onbewust googlen. Ik wil komende maandag testen, maar als ik me nog steeds lichamelijk zen voel, zal dat misschien woensdag worden.
Ik ga stuk om je stukje, hahaha! Vanmorgen wederom negatief getest, al blijf ik denken dat ik wat zie (wil zien) maar he, wie weet is mijn innesteling nog niet geweest en test ik sws dus nog negatief. En tja, miss ben ik wel niet zwanger.. lekker frustrerend he! knap hoor dat je het kan uitstellen, wou dat ik het geduld had