NOD-lijst 16 t/m 30 juni! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 juni (2) Groenebomen-36 jaar - 3e kindje - ronde 8mmm/1e na vmk MamaAlice030 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 10 (ronde 6 na mk, ronde 8 na stil geboorte) 17 juni (2) Juliemomof3 - 28 jaar - 4e kindje - ronde 7 Panda33- 33 jaar- 2e kindje, ronde 2 18 juni (1) Mar01 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vroege miskraam 19 juni (1) Iris- 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 20 juni (4) Aniek86 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 Masa0903 - 28 jaar - 4e kindje (1e ronde na vroege miskraam) Anoniemclomidclub - 30 jaar - 2e kindje - ronde heel veel kusjevanmij - 34 jaar - 1e kindje - ronde 33 (IUI 1) 21 juni (0) 22 juni (2) SofieElise1995 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Lialin - 43 jaar - 2e kindje - ronde 97 23 juni (1) Ajuuparaplu -34 jaar - 3e kindje - ronde 29 24 juni (3) Geeltje - 35 jaar - 1e kindje - ronde 5 Violet88 - 34 jaar- 3 de kindje - ronde 1 Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - ronde 6 na MA 25 juni (0) 26 juni (1) Suzi98 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 1 27 juni (1) Penniej - 34 jaar - 3e kindje - ronde 13 ( 1e na vmk en en 4e ronde na MA) 28 juni (1) Elsa86 - 36 jaar - 5e kindje - ronde 1 na ma 29 juni (3) Samm87 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 10 Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 6 KinderwensiA - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 30 juni (1) Olive92 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 Onbekend (5) Wishfull123 - 35 jaar - 1e kindje - ronde 15 ( 4e na ma en 1e na afbreking ivm afwijkingen) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 25 Augustus2019 - 29jaar- 3e kindje - ronde 1 Annesmit - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 (ronde 1 na mk begin mei) Deniseje3- 25 jaar -2e kindje-ronde 9 (1e ronde na mk + letrozol) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (28) Wachten op eisprong (9) Wachtbankje (13) Zwanger (3) Ongesteld (3) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik ben weer helemaal bij! Alle dames met (tuur)streepjes, voorzichtig gefeliciteerd! Dames op rood, niet leuk, hopelijk gauw wel op roze. @Maudje123 wat heb jij nog steeds een rollercoaster van een cyclus. Ik hoop dat alles gauw weer normaal doet en je snel een blijvend 2e streepje hebt. Ik ben nu 7dpo, totaal geen testdrang of wat dan ook. Ik denk dat mijn nod donderdag ongeveer zal zijn, eisprong was iets later denk ik.
Ik hoop het maar ik betwijfel het. Heb denk ik zoveel getuurd dat ik er scheel van geworden ben.. Ben nu bang dat het een indroger is of iets. Geen idee hoe dat eruit ziet maarja haha
Ja het is 10 keer niks deze cyclus, nog steeds geen positieve ovulatietest Dag 36 of 37 vandaag ofzo, ik hou het haast niet meer bij Geen testdrang, beter zeg! Voel je je nog anders dan anders?
Wanneer ben je ongeveer uitgerekend? Er zijn 2 groepjes, een groter feb-baby's groepje en een kleiner laatste 2 weken van feb groepje (laatste net gestart). Kom gezellig mee kletsen !
Heey meiden… ik ben nieuw hier.. lees nu al aantal dagen berichten mee. En zo leuk voor iedereen die zwanger is. En balen voor de rest die zo hard ermee bezig zijn en het nog niet lukt. Ik ben Richelle en 30 jaar en heb 2 kindjes van 3 en 2 jaar oud. En nu bezig voor een 3de. Eind maart gestopt met de pil. En toen een ontrekkingsbloedinf gehad . Toen cyclus van 5 weken en toen 4 weken en toen 26 dagen. Op 10 juni een knaltest ovulatie gehad. En dus paar keer seks gehad rond die datum. Nu ongeveer 8/9 dpo. Gister negatief getest. Maar mijn testen zijn op. Dus morgen gelijk halen. Heb gevoel dat ik echt zwanger ben. Mega opgezette buik. Lijk al wel 12 weken zwanger. Me borsten beginnen pijn te doen. Vind ook wel echt spannend. Ga morgen gelijk testen. Maar ben ook bang teleurgesteld te worden. Ik denk doe even mijn verhaal.
Jaa.. mijn nod is als goed is ergens deze week. Beetje onregelmatig nog. Denk komende vrijdag. Ben zo benieuwd of ik morgen 2 streepjes heb.
We zitten dus ongeveer hetzelfde. Ben benieuwd . Ik ook voor jou. En de rest van de meiden die nog wachten.
Ben ook benieuwd. Morgenvroeg weer een testje. De test van de foto was net gedaan dus ook niet met ochtendurine.
Nee eigenlijk niet. Het enige wat deze cyclus weer anders maakt dan voorgaande zijn de zeer pijnlijke tepels na lh piek. Borsten een beetje beurs gevoel.
Ik had de hele week het gevoel dat ik ongesteld moest worden, nog steeds beetje steekjes en krampjes. Af en toe vlaag van misselijkheid maar voor de rest nergens last van
ooow dat heb ik dus ook. Krampjes en mega vreetbuien. Ik herken dit van de vorige zwangerschappen. Ik wil zo graag testen. Zon enorme drang maar niks in huis ahahah