Nu heb ik weer iets heel raars.. Vanochtend weeer een negatieve test... En nu net kreeg ik dit??? Ben nu 13dpo dus heb de hoop al opgegeven maar dit vind ik dan weer raar..
Jaa maar ik heb alleen maar rare testen of negatieve gehad deze ronde. Word je moedeloos van.. En ik voel me ook zooo zwanger ookal ben ik dat nognooit geweest hahaha Jaa ik zag je test! Hopen dat hij netjes oploopt!
Snap ik, heel frustrerend. Ik hoop dat het bij jou nu ook positief blijft oplopen. Met mijn geluk heb ik morgen gewoon weer een witte test
oh das wel gek idd 3 streepjes.. Heb veel voorbij zien komen hier maar die nog niet Morgen nog een keer, benieuwd wat ie dan doet!
Jaa heel raar die test. Ik heb ook af en toe ongikrampen dus ik bereid me mentaal alvast voor op de volgende ronde voor zover me dat lukt. Jammer dat deze test me weer een iniemienie beetje hoop gaf.
Super leuk! Gefeliciteerd ❤️ nog een vraagje, iemand die misschien dit weet? Ik zit nog even op het wachtbankje. Ik hou via een app alle symptomen bij deze maand. 19 juni kreeg ik een zeurende stekende buikpijn. Vooral rechtsonder. Dit kwam in vlagen en heeft ongeveer 1 tot 1,5 dag aangehouden. Zou dit nog een innesteling geweest kunnen zijn?
Dit kan zeker. Innesteling is tussen 5-12 dpo geloof ik.. ik heb ook pijn gehad rechtsonder. Maar durf zo ff niet meer te zeggen wanneer
Ik ben echt stom geweest. Hield het niet meer uit en maar een testje gedaan aangezien het vandaag mijn NOD is. Superrrr negatief, zo wit als maar kan . Als ik dan 19 juni als innesteling aanhoud klopt mijn NOD datum misschien ook niet? Nog geen bloed gezien, krampen komen nog steeds in vlagen
7dpo vandaag. Is dit iets wat easy@home doet? Streepjes geven, maar niet zwanger zijn? Het uploaden zal het streepje wel weer vervagen, maar het zit er toch echt
Op de eerste foto denk ik iets te zien, maar je bent nog vroeg. Ben benieuwd naar de oploop. Spannend hoor
Bij mij was easy@home altijd wit als ik niet zwanger was.. Alleen na indrogen was er vaak een lijntje zichtbaar
Dat dacht ik ook.... 3 dus haha Moest echt even concentreren, maar ik blijf er teveel zien... Ik denk dat het een tweeling in de maak is
Ben ook heel benieuwd het feit dat er al zo vroeg iets te zien is zorgt er voor dat k denk dat het een voorgedrukt lijntje is. Maar we gaan het zien!