O my! De eerste streepjes zijn al binnen.. Hopen op een mooie oploop. Ik ben stiekem aan het meegenieten. Hier vandaag 7 dpo, maar ik voel nog niks hoor.. Ik begrijp zo goed wat je bedoelt @MooseIsLoose.. Hier denk ik ook nu al: "nou ik voel me hetzelfde als de vorige keren, dus zal wel weer de volgende ronde worden". Zit nu ook alweer bijna op 1 jaar en echt elke ronde op het goede moment seks gehad en de eisprong bevestigd door de temp. Vaak denk ik dat het me niet is gegund ofzo.. Morgen of overmorgen komen de testen binnen en probeer echt te wachten tot 10 dpo (donderdag).
11 DPO en bezweken aan de testdrang, helaas negatief. Ik had gisteren wat lichte kramp en vanmorgen was m’n temperatuur gedaald tot onder de basislijn. Ik heb er een hard hoofd in deze ronde…
Balen! Ik zou zeggen je zit nog een paar dagen voor NOD, maar als je temp gedaald is snap ik je gevoel dat het niet gelukt is.
Hier nog steeds geen menstruatie te bekennen, ook nog altijd geen tekenen. Wel wat gevoelige borsten sinds zondag, mijn nod. Heel vreemd, ben altijd op tijd. Maar de testen zijn nog wit
Hier komen vanmiddag nieuwe tests binnen. Na de lichte streepjes van gisteren en eergisteren had ik wel goede hoop, maar nu lijk ik aan alles te voelen dat ik elk moment ongesteld kan worden. Zo irritant, ben elke keer bang als ik naar de wc ga. Zou graag vanmiddag als de tests door de brievenbus vallen opnieuw testen, om te kijken of ze oplopen. Maar hoe lang moet je dan niet gedronken hebben?
Frustrerend dit. Ik had het 2 maand geleden ook zo, paar dagen overtijd en witte testen. Maar toen geen ovutesten gebruikt en bleek dat ik gewoon een late eisprong had
Dat kan ik me haast niet voorstellen! Ik test ook al jaren met die sensitestjes en nog nooit zulke valse positieve gehad, überhaupt geen streepjes als niet raak was. Hopelijk liggen ze vandaag snel op de mat, ben ook benieuwd naar de oploop! Ik lees vaker menstruatie gevoel als symptoom bij prille zwangerschap, kan door oprekken en omdat er van alles gaande is daar. Ik hoop en duim drm dat het gewoon goed zit!
Hier 12 dpo, negatieve test helaas...ondanks dat ik er niet vanuit ging, had ik toch de stille hoop. Vandaag heb ik als het goed is ook een online Econsult over de uitslag van de lisexcisie. Ben benieuwd, wil daarna ook in overleg over het starten van een traject. Ben er nu wel klaar mee en wil dat we eindelijk de volgende stap gaan zetten!
Ja, normaal altijd 26 of 27 dagen. Ik keek even terug naar de geschiedenis in m'n cyclus app, en zag dat ik 1 of 2 keer per jaar wel eens een cyclus heb van 30 dagen of soms zelfs 32. Dus soms wijkt het gewoon af.
Behoorlijk inderdaad, daarom tijd voor meer actie. Dat is een behandeling n.a.v. het uitstrijkje (bevolkingsonderzoek voor baarmoederhalskanker) ik had een verontrustende uitslag (pap 3B cin 3), dus hebben ze onder verdoving hetgeen met verkeerde cellen moeten wegsnijden d.m.v. een lis bij mijn baarmoedermond, dit heet een lisexcisie.
Normaal test ik altijd al op 7 dpo, vandaag 8 dpo en nog niet getest. Heb nog geen testdrang, temp is ook niet geweldig, gister van 36.9 naar 36.6 gedaald en vanmorgen naar 36.5 ipv weer te stijgen. We zien het allemaal wel... heb er geen vertrouwen in
Ahh ja, ik heb volgens mij toen meegekregen dat je een slechte uitslag had. Heb je er veel last van gehad naderhand?
kan mij dat bijna niet voorstellen hoor, op de foto waren de streepjes duidelijk te zien zonder turen!