Alleen nog pijnlijke borsten en veel afscheiding. Maar goed vandaag nog maar 6dpo kan nog alle kanten op. Al voelt het als een verloren maand. Had net voor me eisprong een Hysteroscopie. Dus ben bang dat dat invloed heeft gehad. Ieder geval draaid me hoofd weer overuren
Spannend weer! Hoop dat uitslag over 6 maanden goed is. En benieuwd of het iui gaat worden! Duim voor je!
Ik heb morgenavond een borrel.. dus ga morgenvroeg ook maar een testje wagen. Ergens tussen de 11 en 9 dpo... ook lekker vroeg testen. Heb clearblue early 6 dagen eerder. Verwacht er niks van natuurlijk
Maar daar word je toch juist extra vruchtbaar van? Of was dat weer iets anders? Ik denk ook dat het niet gelukt is, stukje zelfbescherming ook denk ik.
Van een Hysteroscopie? Zover ik weet niet. Ze zijn met een camera in me baarmoeder geweest omdat er weer wat verklevingen terug waren. Bij een HSG zeggen ze wel dat je eerste 3 maanden meer kans heb. Al was dat bij mij niet zo haha. Herken wat je zegt! Je wilt jezelf elke maand weer beschermen tegen teleurstellingen!
Ohh dat bedoelde ik ja! Sorry, ben daar niet zo in thuis Ja dat, wij zijn natuurlijk nog helemaal niet zo lang bezig, maar mijn wens is er wel al een aantal jaar. Dus ik heb vorige maand ook echt wel even wat tranen gelaten toen mijn menstruatie doorbrak
Ja elke maand is voor iedereen een teleurstelling! Ongeacht hoe lang je bezig bent. We gaan gewoon hopen dat we deze maand op roze mogen!
Ja ik twijfel, ik wil mezelf aan de ene kant geruststellen, maar aan de andere kant niet nog meer stress bezorgen haha Ik wil alleen testen als hij donker is
Hi! Ik ga weer meelezen en schrijven. 20 april ben ik bevrucht, 1 mei (12 dagen later) duidelijke innestelingsbloeding gehad. En inderdaad zwanger! Helaas op 12 mei (ook nog moederdag..) een miskraam gehad met ruim 5 weken. Ik heb heel heftig gebloed 2 weken lang. HCG is even in mijn lichaam gebleven maar nu sinds kleine 2 weken eruit (op 8 juni negatieve test). Natuurlijk heb ik geen idee wanneer ik weer vruchtbaar zou zijn of hoe mijn cyclus zou gaan lopen.. 7 juni hebben we 2x gevreeën in de avond en ochtend erna. Niet bewust of getimed met ovulatie testen gezien ik echt niet dacht alweer zwanger te kunnen worden. Ik weet niet waarom, maar de laatste 3 dagen kreeg ik het gekke gevoel dat ik wel eens zwanger kon zijn, beetje duizelig, vollere borsten, tepel trekt een beetje vreemd uit. Vandaag (wéér precies 12 dagen na het vrijen) voelde ik vanmiddag een steekje en zojuist hetzelfde bloed als bij de vorige innesteling (zie foto, wat denken jullie?). Ook heb ik de afgelopen 1,5 week dezelfde afscheiding als bij mijn vorige zwangerschap (wat helaas uitliep op een miskraam). Ik ben tussendoor niet meer ongesteld geweest sinds de miskraam. ik vind het toch wel spannend weer allemaal…. Ik zou het schema wel in willen vullen maar heb echt geen idee van wanneer ik mijn nod zou hebben. liefs!
Ik heb besloten nog even te wachten, anders maak ik mezelf helemaal gek. Ik ga maar uit van geen bloed is goed en doe maandag nog een test. Als hij dan nog zo licht is weet ik genoeg en zal ik weer contact opnemen met de verloskundige
Wat sterk van je! Maar je hebt helemaal gelijk hoor. Je maakt jezelf ander helemaal gek. En idd geen bloed is goed!
Goede beslissing! En inderdaad, zolang je menstruatie er nog niet is kan je gewoon hoop blijven houden
We gaan voor roze! 16 Juni (2) Otsie- 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 Beestenboel6stuks - eerste kindje - ronde 2 LiekeV - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 17 juni: (0) 18 juni: (2) Ziggi - 36 jaar - 3e kindje - ronde 4 YL1992 - 32 jaar - 2de kindje - ronde 6 19 juni: (2) MooseIsLoose - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 Nola26 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 41 20 juni: (0) 21 juni: (0) 22 juni: (1) Winnie85 - 30 jaar- 1e kindje - ronde 7 23 juni: (3) Minipoepiebeertje - 26 jaar - 2e kind - ronde 1 (na kuur voor cyclusstoornis) Maudje123 - 3e kindje - ronde 42 ofzo Twinkle87 - 36 jaar - 2e kind - Ronde 20 24 juni: (1) Lauren1993 - 30 jaar - eerste kindje - ronde 20 25 juni: (2) Whitney93 - 31 jaar - eerste kindje - ronde 9 Nono - 42 - 3e kindje - ronde 23 26 juni: (0) 27 juni: (2) Cloudspotter - 31 jaar - eerste kindje - ronde 3 Aluy- 35 jaar - 3e kind maar eerste met huidige partner - ronde 4 na mk 28 juni: (0) 29 juni: (0) 30 juni: (0) Totaal: (16) Wachten op eisprong: (1) Wachtbankje: (10) Zwanger: (1) Ongesteld: (4)
Knuffel voor alle meiden op rood! Hopelijk meer succes in de volgende ronde. Spannend nog even voor de dames in afwachting, hopelijk komt er nog wat roze bij op de lijst!! Hier gisteren ongesteld geworden, blij dat m'n cyclus niet anders is geworden door de behandeling en het valt me ook op dat het weer mooi helder rood bloed is! Op naar de volgende ronde