NOD lijst 16 t/m 30 juni We gaan voor roze! 16 Juni (1) Otsie- 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 Beestenboel6stuks - eerste kindje - ronde 2 17 juni: (0) 18 juni: (2) Ziggi - 36 jaar - 3e kindje - ronde 4 YL1992 - 32 jaar - 2de kindje - ronde 6 19 juni: (1) MooseIsLoose - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 20 juni: (0) 21 juni: (0) 22 juni: (1) Winnie85 - 30 jaar- 1e kindje - ronde 7 23 juni: (1) Minipoepiebeertje - 26 jaar - 2e kind - ronde 1 (na kuur voor cyclusstoornis) 24 juni: (1) Lauren1993 - 30 jaar - eerste kindje - ronde 20 25 juni: (0) 26 juni: (0) 27 juni: (2) Whitney93 - 31 jaar - eerste kindje - ronde 9 Cloudspotter - 31 jaar - eerste kindje - ronde 3 Aluy- 35 jaar - 3e kind maar eerste met huidige partner - ronde 4 na mk 28 juni: (1) Twinkle87 - 36 jaar - 2e kind - Ronde 20 29 juni: (0) 30 juni: (0) Totaal: (12) Wachten op eisprong: (6) Wachtbankje: (6) Zwanger: (0) Ongesteld: (0)
Hallo dames, ik meld me ook weer op het NOD forum. Ik heb de vorige ronde niet meegeschreven (en gelezen) en de ronde daarvoor helemaal overgeslagen. Stiekem heb ik het delen van onze ervaringen wel gemist dus mezelf maar weer op de lijst gezet. Ik heb deze maand voor het eerst naast de ovulatietesten de thermometer erbij gepakt. Ik blijf het menselijk lichaam en de daarmee gepaard gaande data fascinerend vinden eerlijk gezegd. Inmiddels zit ik op het wacht bankje, kwestie van uitzetten de komende tijd.
NOD lijst 16 t/m 30 juni We gaan voor roze! 16 Juni (2) Otsie- 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 Beestenboel6stuks - eerste kindje - ronde 2 17 juni: (0) 18 juni: (2) Ziggi - 36 jaar - 3e kindje - ronde 4 YL1992 - 32 jaar - 2de kindje - ronde 6 19 juni: (2) MooseIsLoose - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 Nola26 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 41 20 juni: (0) 21 juni: (0) 22 juni: (1) Winnie85 - 30 jaar- 1e kindje - ronde 7 23 juni: (1) Minipoepiebeertje - 26 jaar - 2e kind - ronde 1 (na kuur voor cyclusstoornis) 24 juni: (1) Lauren1993 - 30 jaar - eerste kindje - ronde 20 25 juni: (0) 26 juni: (0) 27 juni: (3) Whitney93 - 31 jaar - eerste kindje - ronde 9 Cloudspotter - 31 jaar - eerste kindje - ronde 3 Aluy- 35 jaar - 3e kind maar eerste met huidige partner - ronde 4 na mk 28 juni: (1) Twinkle87 - 36 jaar - 2e kind - Ronde 20 29 juni: (0) 30 juni: (0) Totaal: (13) Wachten op eisprong: (7) Wachtbankje: (6) Zwanger: (0) Ongesteld: (0)
Leuk dat je meeschrijft Succes op het wachtbankje! Je had niet de laatste lijst gepakt, dus ik heb je even op de goeie gezet
Welkom allemaal! Aangezien ik de vorige ronde helemaal gek werd van al het testen en daardoor ook echt dacht van alles te voelen had ik mezelf deze ronde voorgenomen om echt niet eerder dan aanstaande zaterdag te testen(1 dag voor nod). Daar sta ik nog steeds helemaal achter, alleen merk ik dat ik nu toch wel al bezig ben met van alles in mijn lijf haha. Ik heb gisteren een half uur voor mijn kledingkast gespendeerd, niet wetende wat ik aan moest trekken. Allerlei dingen aangehad, maar echt helemaal nergens tevreden over. Dat heb ik normaal nooit. Ik werd er zelfs verdrietig van haha. Daarna zette mij dat toch weer aan het denken. Net als dat mijn borsten nu toch wel gevoelig worden, al heb ik dat altijd iedere maand. Conclusie is dus dat ik ook deze ronde weer helemaal gek gemaakt ga worden! Bizar wat een kinderwens toch met je kan doen…
Net een smiley getest! En nu raak ik altijd in paniek.. Wanneer is het goede moment? Moet het vanavond gebeuren? Is morgen te laat? Stress, stress haha Vanavond zijn we weer thuis na een hele drukke dag vandaag, dus hopelijk kunnen we de tijd nog vinden zonder dat ik manlief moet dwingen
We gaan voor roze! 16 Juni (2) Otsie- 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 Beestenboel6stuks - eerste kindje - ronde 2 17 juni: (0) 18 juni: (2) Ziggi - 36 jaar - 3e kindje - ronde 4 YL1992 - 32 jaar - 2de kindje - ronde 6 19 juni: (2) MooseIsLoose - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 Nola26 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 41 20 juni: (0) 21 juni: (0) 22 juni: (1) Winnie85 - 30 jaar- 1e kindje - ronde 7 23 juni: (2) Minipoepiebeertje - 26 jaar - 2e kind - ronde 1 (na kuur voor cyclusstoornis) Twinkle87 - 36 jaar - 2e kind - Ronde 20 24 juni: (1) Lauren1993 - 30 jaar - eerste kindje - ronde 20 25 juni: (0) 26 juni: (0) 27 juni: (3) Whitney93 - 31 jaar - eerste kindje - ronde 9 Cloudspotter - 31 jaar - eerste kindje - ronde 3 Aluy- 35 jaar - 3e kind maar eerste met huidige partner - ronde 4 na mk 28 juni: (0) 29 juni: (0) 30 juni: (0) Totaal: (13) Wachten op eisprong: (6) Wachtbankje: (7) Zwanger: (0) Ongesteld: (0)
Gister avond had ik mn piek ( volgens ovulatietesten) .. omdat ik de streepjes wat lichter vond had ik voor zekerheid ook een digitale gedaan.. dan wist ik het tenminste zeker.. dus heb t vanmiddag ff gezellig gemaakt aangenaam mn man vanavond de nacht weer in gaat.. en ik heb mezelf op de lijst op andere datum gezet.. geen idee hoe ik op 28 Juni kwam.. maar da klopt niet natuurlijk.. heb mezelf nu op 23ste gezet
Ja en de grap is... de echte symptomen komen vaak pas met 6 weken zwangerschap haha. Het enige waardoor ik wist dat ik zwanger was bij m'n eerste was door positieve test op 13dpo en daarna niet menstrueren. Probeer jezelf echt niet gek te maken. Ik verwacht niks te voelen maar ik heb vanaf 7dpo altijd testdrang. Maar ik ga het niet doen voor 13 dpo.
Ja en ik vond de weken er naar toe ook pittig, je gaat toch malen en lezen. Ik dacht dat ik er wel nuchter in stond, maar in het achterhoofd maakte ik me toch zorgen of er niet meer achterweg zou komen. Tijdens de ingreep en ik niet goed werd kwam er ook emotionele ontlading, moest spontaan huilen en terugreis nog een paar x. Nu na de ingreep heb ik dagelijks op momenten nog wat buikkrampen, soms voel ik wat geprikkel of getrek bij de wond. Verder heb ik wat lichtroze bloedverlies en verlies ik wondvocht wat heel sterk ruikt Dus ben blij als ook dat weer genezen en achter de rug is!
Zijn jullie bekend met contactbloedingen? Ik zit op CD11 en m'n vriend en ik hebben het gisteravond gezellig gehad, en daarna een inlegkruisje ingedaan voor het slapen. Vanmorgen bij het opstaan was die helemaal rood Ik ben bekend dat ik wel eens een beetje roze op het wcpapier heb bij het afvegen na de seks, maar dit was echt best veel en ook rood. Ik schrok er een beetje van.
Niet mee bekend, nog nooit iets van bloed gehad na de seks tussen m'n menstruaties in. door de uitslag van mijn uitstrijkje wel veel over gelezen. Aangezien je zegt dat het meer en rood bloed was en dit na de seks is gekomen (idd contactbloeding), zal ik dit wel even goed in de gaten houden hoor! Anders nooit verkeerd om even te laten checken bij de huisarts.
We gaan voor roze! 16 Juni (2) Otsie- 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 Beestenboel6stuks - eerste kindje - ronde 2 17 juni: (0) 18 juni: (2) Ziggi - 36 jaar - 3e kindje - ronde 4 YL1992 - 32 jaar - 2de kindje - ronde 6 19 juni: (2) MooseIsLoose - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 Nola26 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 41 20 juni: (0) 21 juni: (0) 22 juni: (1) Winnie85 - 30 jaar- 1e kindje - ronde 7 23 juni: (2) Minipoepiebeertje - 26 jaar - 2e kind - ronde 1 (na kuur voor cyclusstoornis) Twinkle87 - 36 jaar - 2e kind - Ronde 20 24 juni: (1) Lauren1993 - 30 jaar - eerste kindje - ronde 20 25 juni: (1) Whitney93 - 31 jaar - eerste kindje - ronde 9 26 juni: (0) 27 juni: (3) Cloudspotter - 31 jaar - eerste kindje - ronde 3 Aluy- 35 jaar - 3e kind maar eerste met huidige partner - ronde 4 na mk 28 juni: (0) 29 juni: (0) 30 juni: (0) Totaal: (13) Wachten op eisprong: (5) Wachtbankje: (8) Zwanger: (0) Ongesteld: (0)[/QUOTE]
Nee niet in die mate inderdaad, ik heb weleens rond mijn eisprong dat er wat roze is, maar helder rood en veel herken ik niet. Zou het zeker in de gaten houden even..
Ik heb dit 1x gehad, en schrok daar inderdaad best van. Ik ben voor alle zekerheid bij de huisarts langs gegaan. Omdat het slechts 1x was en er verder niks geks te zien was kreeg ik het advies om terug te komen als dit vaker gebeurde. In dat geval konden ze dan een uitstrijkje maken, maar vonden dat op dat moment niet nodig. Uiteindelijk is het bij die ene keer gebleven, en bij het bevolkingsonderzoek waren er ook geen gekke bevindingen. Ik zou vooral een afspraak maken bij de huisarts als het je niet lekker zit, want die kan jouw specifieke situatie het best beoordelen
Ik heb mezelf ook maar op het wachtbankje gezet, maar snap er niet zo veel van deze keer.. Gisterenochtend een smiley, maar gisterenavond alweer weg. Ik hoop dat het de piek is geweest en ik nog op tijd was door gisterenavond seks te hebben gehad. De keer daarvoor was donderdagochtend, dus dat was wel echt te vroeg. Temp was vanmorgen wel al aan de hoge kant, maar dat zou dan betekenen dat mn eisprong gisteren is geweest tijdens de smiley. Maar nu voel ik steken zoals ik die altijd voel wanneer de laatste groeispurt is en de eisprong dus dan nog niet is geweest. Ben benieuwd naar de temp morgen.. Waarom is het allemaal zo verwarrend. Ik zou gewoon een appje willen krijgen met: "uw eisprong vindt plaats over 24 uur" ofzo HAHA.
haha dat dus! En dat besef ik ook goed, alleen met vlagen maak je jezelf gek. Daarom ook echt pas zaterdag testen, zondag NOD. Ik bescherm mezelf ook wel met vlagen door ook steeds te denken dat het gewoon niet raak is. Maar af en toe maak je jezelf toch gek door van alles te denken en te voelen. Had gisteren bijvoorbeeld allemaal steekjes in mijn baarmoeder, dan gaan je hersenen toch weer even aan het werk