We gaan voor roze! 16 Juni (2) Otsie- 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 Beestenboel6stuks - eerste kindje - ronde 2 17 juni: (0) 18 juni: (2) Ziggi - 36 jaar - 3e kindje - ronde 4 YL1992 - 32 jaar - 2de kindje - ronde 6 19 juni: (2) MooseIsLoose - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 Nola26 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 41 20 juni: (0) 21 juni: (0) 22 juni: (1) Winnie85 - 30 jaar- 1e kindje - ronde 7 23 juni: (2) Minipoepiebeertje - 26 jaar - 2e kind - ronde 1 (na kuur voor cyclusstoornis) Twinkle87 - 36 jaar - 2e kind - Ronde 20 24 juni: (1) Lauren1993 - 30 jaar - eerste kindje - ronde 20 25 juni: (1) Whitney93 - 31 jaar - eerste kindje - ronde 9 Nono - 42 - 3e kindje - ronde 23 26 juni: (0) 27 juni: (3) Cloudspotter - 31 jaar - eerste kindje - ronde 3 Aluy- 35 jaar - 3e kind maar eerste met huidige partner - ronde 4 na mk 28 juni: (0) 29 juni: (0) 30 juni: (0) Totaal: (14) Wachten op eisprong: (5) Wachtbankje: (9) Zwanger: (0) Ongesteld: (0)
Haha wat herkenbaar ook dat jezelf gek maken. De 2e ronde waren we er een beetje overtuigt van geraakt dat het raak was. Voelde van alles. En dat hadden we de laatste keer in nov’23 ook allemaal gemerkt dus dan was het die keer vast ook raak. ‘ Nou mooi niet dus anyway, Zojuist een smilie gescoord bij de digitale ovulatie testen van clearblue. Spannend weer! Houd sinds afgelopen donderdag ook m’n polstemperatuur bij via m’n horloge. Maar daar word ik nog niet veel wijs uit. Is het ook nog wat te kort voor eigenlijk. Maar ik probeer iig op elk mogelijke manier wat grip te krijgen op die eisprong klein clubje nog op deze lijst, of ligt het aan mij?
temperatuur meten doe ik niet.. want ik ben niet elke dag zelfde tijd uit bed.. en ik las dat je dat elke dag dan op zelfde tijd moet meten voordat je uit bed gaat..
Ik sta niet op de lijst want wil proberen niet heel actief er mee bezig te zijn. Lukt nog lang niet altijd. Wel op het wachtbankje van ronde 10 inmiddels. Hopelijk is dit eindelijk de ronde waarin het lukt. Dat zou betekenen dat ik ook niet ongesteld ben op vakantie. Anders is dat straks dubbel balen….
Haha ja ik heb dit dus ook.. Zondag een smiley, vandaag wel echt hoge temp. Dus 1 van de afgelopen 4 dagen
Ja niet te doen idd! Mijn horloge meet dit terwijl ik slaap. Anders had ik dat ook niet voor elkaar gekregen hoor. dubbel duimen! Toch moeilijk om er niet mee bezig te zijn merk ik. De wens zo groot, de tijd die weg tikt. Hopelijk dit keer raak !
Ben je na de smilie gestopt met testen? ik de vorige ronde wel, maar blijf nu maar even doortesten om te zien wat er dan gebeurd.
Hm, mijn ovutest was zojuist een stuk lichter dan gisteren, dus Premom heeft m'n ovulatie op vandaag gezet. Gisteren hebben we het niet meer gezellig kunnen maken, dat staat vanavond wel op de planning, en afgelopen zondag.. Hoop dat die 2 keren dan voldoende zijn Dat mijn test nu lichter is, betekent dat ook dat m'n ei waarschijnlijk al gesprongen is? Weet iemand dat? Anders ben ik zo bang dat ik helemaal verkeerd gepland heb
ik ga van het weekend een testje wagen. Gezien mijn cyclus erg onregelmatig is heb ik echt geen idee haha!
Nee je kan niet van een ovulatietest aflezen of hij gesprongen is of niet. Als je ovulatietest positief is betekend dit je piek en niet dat hij dan ook springt. Dat hij lichter wordt/is is heel normaal voor en na je piek. hij zou wel binnen 48 uur moeten springen, maar ook daar zijn uitzonderingen in. Als je zeker wil weten dat je ei is gesprongen en wanneer, zou je de volgende ronde kunnen beginnen met strikt temperaturen, dan kan je achteraf zien wanneer hij gesprongen is door een duidelijke temp stijging. Dus ja hij kan al gesprongen zijn, maar dat kan ook vandaag of morgen zijn. Ik had persoonlijk zodra je zo'n (knal)test als gisteren had al de kans gepakt. Het blijft gokken met de juiste timing, helaas hebben we daar nooit de volledige controle over.
@Aluy Viel mij idd ook op dat het maar een klein en rustig clubje is deze ronde! Ene kant ook wel weer fijn, hoef je niet ik weet niet hoeveel pagina's terug te lezen, wanneer je even afwezig bent Maar misschien wordt het straks wel anders ,nu we steeds dichterbij de eerste nod datums komen! Hopelijk mag de lijst goed roze knallen aan het einde van Juni!
Wat een ellende dat timen he! Ik heb ook afgelopen zondag voor laatst seks gehad Maar de ene app zegt dat ovu gisteren zou zijn geweest. Premom zegt zaterdag.. is nogal een verschil. Ik heb geen ovutesten gebruikt dus geen idee. Wachten het maar weer af...
Ja echt! Soms volg ik het allemaal niet meer zo goed. En dat vind ik dan ook weer zo lullig. Dit is idd lekker overzichtelijk
We gaan voor roze! 16 Juni (2) Otsie- 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 Beestenboel6stuks - eerste kindje - ronde 2 17 juni: (0) 18 juni: (2) Ziggi - 36 jaar - 3e kindje - ronde 4 YL1992 - 32 jaar - 2de kindje - ronde 6 19 juni: (2) MooseIsLoose - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 Nola26 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 41 20 juni: (0) 21 juni: (0) 22 juni: (1) Winnie85 - 30 jaar- 1e kindje - ronde 7 23 juni: (2) Minipoepiebeertje - 26 jaar - 2e kind - ronde 1 (na kuur voor cyclusstoornis) Twinkle87 - 36 jaar - 2e kind - Ronde 20 24 juni: (1) Lauren1993 - 30 jaar - eerste kindje - ronde 20 25 juni: (2) Whitney93 - 31 jaar - eerste kindje - ronde 9 Nono - 42 - 3e kindje - ronde 23 26 juni: (0) 27 juni: (3) Cloudspotter - 31 jaar - eerste kindje - ronde 3 Aluy- 35 jaar - 3e kind maar eerste met huidige partner - ronde 4 na mk 28 juni: (0) 29 juni: (0) 30 juni: (0) Totaal: (14) Wachten op eisprong: (4) Wachtbankje: (10) Zwanger: (0) Ongesteld: (0)
Vermoed dat vandaag mijn piek is en dat de test morgen gaat aflopen. Dan eindelijk op het wachtbankje.
Dank voor je uitleg! Temperaturen gaat voor mij helaas niet op, ik slaap daarvoor te onregelmatig. Ja, ik had gisteren ook op de planning staan, maar ik was zo moe.. Dus ik lag om 11 uur al plat, en meneer zat nog lekker beneden voor de tv, haha. We pakken vanavond sowieso mee, en dan maar hopen dat dat voldoende is
Ja, dat vond ik ook een nadeel van meerdere apps gebruiken, er zat zoveel verschil in! Daarom maar begonnen met ovutesten en alleen Premom aanhouden..