Wat jammer iris, sanne en sanne, hopen dat het deze maand toch weer raak mag zijn. Hier een beetje onrust omdat men ovutests maar niet donkerder worden. Al een week lichte streepjes. En ook pas 1 keer seks gehad dus ben ook bang dat ik het dan toch ergens gemist heb ofzo.. Misschien zijn ovutests toch niet zo handig voor mij
Willemientje: ik had donderdag om 19:00 uur amper een streepje en vrijdag om 14:00 was ie bijne positief. Hij kan dus in 1 keer knallen. Op welke dag zit je nu? Edit: als het goed is zit er nu een foto bij. Edit 2: precies vandaag een jaar geleden zijn wij zonder condoom gaan vrijen. Zal dit eitje wat dus vandaag komt ons geluk gaan brengen?
Goed om te zien dat zo n lichte test ook positief kan worden . Ik vroeg me al af of m'n streepje nou niet eens donkerder zou moeten worden richting ovulatie maar het kan dus in een dag gebeuren.
Nou ik heb al twee dagen een pen streepje, dit had ik de vorige ronde niet. We testen maar weer vrolijk door. Ik kan alleen niet altijd precies hetzelfde tijdstip testen ivm werk. Dus kan nog wel eens 1.5uur tot 2uur schelen zal niet zoveel uitmaken lijkt me. Ik vroeg me af als je nou iedere dag met ochtendurine doet moet je toch ook verschil zien of ben ik nu gek aan het worden? Dan zal die alleen wat donkerder Ijn lijkt mij of zie ik het allemaal verkeerd?
Aaaah nee, wat erg!! Sterkte deze ronde! Hoe ver was je? En is het bloeden al gestopt? Ik was vorige week zondag 4+6 en heb zondag, maandag en dinsdag gebloed. Erna bruinverlies maar ook dat is gestopt en gisteren had ik een omo witte test. Nieuwe ronde nieuwe kansen, hoewel ik natuurlijk vele malen liever deze zwangerschap had voldragen....
Mag ik hier op de lijst, vandaag ongi geworden. Zet mijn NOD maar op 30 juni. Sinaasappel (30 jaar), ronde 5, 3e kindje
Hier nog een keer mijn rijtje ovutesten Links donderdag 19:00 uur Middelste gisteren 14:00 uur Rechts net 13:00 uur
Zo, duidelijk streep Mart!! klussen maar En dan gezellig zo op het wachtbankje! ik schuif wel even voor je op! @Willemientje De ovutesten gaan idd ineens knallen. Dat herinner ik me nog van mn vorige keer.
♥ NOD- lijst 15 t/m 30 Juni 2013 ♥ 15. (1) Rabia84, 8e ronde, 1e kindje 16. (4) : Madeliefje1987, 26 jaar, 1e ronde, 3de kindje Hope77, 36 jaar, 6e ronde, 1ste kindje Mart, 10e ronde, 1ste kindje Iris6weken, 24 jaar, 1e ronde na mk, 2de kindje 17. (6) : missds, 31 jaar, 3de ronde, 2de kindje mamavanmenno, 29 jaar, 5de ronde, 2de kindje Saskia, 27 jaar, 2e ronde, 2de kindje Mareintje86, 26 jaar, 8e ronde, 1ste kindje Liga, 25 jaar, 1e ronde, 2de kindje Lindaw, 28 jaar, 10e ronde, 1ste kindje 18. (1) : Meiske28, 28 jaar, 1e ronde, 1ste kindje 19. (2) : Yasmin84, 29 jaar, 5e ronde, 2de kindje Anan, 32 jaar, 2e ronde, 1ste kindje 20. (1) : Meisje1987, 26 jaar, 2e ronde, 1ste kindje 21. (6) : Mariannetje,(dan) 28 Jaar, 5e ronde, 1ste Kindje Yv86, 27 jaar, 6e ronde, 3de kindje xDanielle, 23 jaar, 16e ronde, 2de kindje TJ82, 30 jaar, 2e ronde, 2de kindje Marrie, 34 jaar, 9e ronde, 3de kindje Ajeetje, 39 jaar, 10e ronde, 1ste kindje 22. (3) : Wondertjes, 31 jaar, 7e ronde, 2de kindje Linnepinna, 27 jaar, 16e ronde (3e ronde na mk) 1ste kindje Sanne2011, (bijna) 30 jaar, 1e ronde na vmk, 2de kindje 23. (3) : Willemientje, 24 jaar, 2e ronde, 1ste kindje Moppie1982, 30 jaar, 3e ronde, 2de kindje ukky, 37 jaar, 3e ronde, 3de kindje 24. (3) : VDV, 30 jaar, 3e ronde, 3de kindje familievdlaan, 28 jaar, 1e ronde na vmk, 2de kindje tess2013, 26 jaar, 1e ronde, 1ste kindje 25. (5) : Froetsel, 20 jaar, 2e ronde, 2de kindje Liesken, 27 jaar, 1e ronde, 3de kindje Wendy27, 29 jaar, 28ste ronde, 1ste kindje Ikkeook, 28 jaar, 6e ronde 1ste kindje Zwangels, 30 jaar, 22e ronde (13de na vmk), 1e mmm, 1ste kindje 26. (2) : Flora, 24 jaar, 9e ronde, 3e mmm, 1ste kindje Dribbel1978, 35 jaar, 4e ronde, 1ste kindje 27. (1) : Claudia88, 25 jaar, 2e ronde na mk, 1ste kindje 28. (2) : Melkchocolaatje, 30 jaar, 1e ronde na vmk, 1ste kindje Sanne11, 27 jaar, 4e ronde (1e ronde na vmk) 2de kindje 29. (2): Xenia, 23 jaar, 3e ronde, 2de kindje MHR, 32 jaar, 2e ronde, 2de kindje 30. (3): gaab27, 29 jaar, 5e ronde, 2de kindje Yvke86, 26 jaar, 1e ronde na vmk, 1ste kindje Sinaasappel, 30 jaar, 5e ronde, 3de kindje Datumloos. (1) : Babylove 85, 1ste kindje Illegaal: T ot a al: 46 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (0),MMM (4), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven
Hallo meiden... Mag ik hier ook op de lijst??? Deze ronde onze eerste IUI gehad alleen omdat het ziekenhuis lekker eigenwijs was is er vorige week vrijdag al geinsemineerd. Alleen m,n eisprong komt nu pas..!!!! Nu dus zelf maar aan de klus.. nod 16 juni. Maybe3, 25 jaar, ronde 32, IUI 1, 3e kindje MMM
Bedankt voor de bemoediging dames! Morgen maar weer een testje dan Jullie ook heel veel succes, ik duim voor iedereen!
Zo na hectische dagen weer even gauw tijd voor een berichtje... Dochterlief heeft woensdag haar middenvoetsbeentje gebroken nadat ze ongelukkig met haar voet klem zat op de glijbaan. Nu 3 weken gips... Hopelijk woensdag loopgips want ze mag helemaal niks nu en ze word daar dus zo boos om. Echt zo zielig .... Hoe gaat het hier met de meiden... Al vol aan het klussen??? Wij mogen bijna ook weer jippie
Hoi dames, spannend allemaal de eerste gaan al op het wachtbankje zitten. De dames die er als nog bij zijn gekome ivm vmk sterkte ermee en veel succes deze ronde.. We gaan toch met z'n allen voor roze..
Ow wat erg! Beterschap! Hoe is het verder met je? Heb je lang gebloed? En ben je het weer te boven? Hier al wel weer aan de klus, wie weet krijg ik wel een vroeg ei
Zo ik zit! Lekker op het wachtbankje in het zonnetje Mijn nod mag trouwens verplaatst worden naar de 15e. Ik ben komende week erg druk, dus hopelijk gaat de tijd lekker snel! Andere meiden hopelijk vinden jullie snel je eitje en komen jullie me gezelschap houden. Familievdlaan: balen van je kindje. Zeker nu het zulk lekker weer is. Hopelijk snel loopgips, zodat ze wat mobieler is.