gisteren een negatieve ovulatietest gehad. Ga bij het volgende toiletbezoek vandaag testen. Ben benieuwd. We hebben nog niet geklust deze dagen.
vandaag maar eens beginnen met inpakken weet gewoon even niet waar ik moet beginnen en wat al kan en nog niet begin denk ik maar eens aan mijn slaapkamer
We zijn al met vele aan het testen zie ik . Hier lopen de z&k testen ook langzaam op vind de 2de streep toch echt al vrij dik. Ben zo benieuwd als er een knaller aan komt en dat ik rond de 28dagen zit of dat mijn lichaam me gewoon voor de gek houd Allemaal veel succes dames!!!!
Hoi! Ik ben gisteren helaas ongesteld geworden dus zou graag verhuizen naar deze lijst!! Beertje123- 20 jaar- 4e ronde-1e kindje
Hey dames!!! Heerlijk weekend gehad??? Hier wel! En het is eindelijk maandag!!! Hihihi normaal ben ik hier niet blij mee, maar vandaag wel. Vanmiddag hebben we de afspraak bij de gynaecoloog! Spannend!!! Zaterdagavond had ik het al gezellig met manlief, omdat ik vanaf donderdagavond al geen menstruatie meer had. Nadien toch weer lichte bloeding....pfff heb je twee dagen niks en denk je gezellig te kunnen doen met manlief. En dat was het ook wel, maar dan toch weer gaan bloeden, bah! Ik moet vanmiddag nadien gelijk werken, dus zal pas later laten weten hoe het was.
Ben weer terug van de gynaecoloog. Ze heeft nog meer vragen gesteld en daarna ook gelijk een inwendige echo gemaakt. Zag er allemaal netjes uit. Ze gaat nu eerst mijn cyclus volgen deze maand. Dus donderdag heb ik weer een echo om te kijken in hoeverre mijn eitjes gegroeid zijn. Na mijn eisprong gaan ze bloedprikken op de waardes. En dan volgende maand mag manlief zijn zwemmers inleveren. Er is eindelijk actie!!!
heb gisteren en vanmorgen niet kunnen testen voor mijn ovu.. maar eergister al wel geklust.. dus als mn eisprong is geweest, hoop ik dat het al voldoende is geweest!! Zou ik straks nog kunnen testen of wordt het dan geen duidelijke test??
Spannend Zwangels! Eindelijk actie, wat fijn! Hier twijfel of ik niet gewoon een eisprong heb op de "normale" tijd ivm vmk omdat ik bijna geen hcg aan had gemaakt en al snel een miskraam heb gehad (4+6). Heb namelijk vruchtbaar slijm lijkt het met iets licht bruin erdoor. Volgens NOD pas vlg weekend eisprong maar volgens 1ste dag bruinverlies toen ik zwanger bleek (dus voor de vmk) zou ik de 30ste mijn ei hebben gehad. Vanaf de 29ste geen bloed meer van de vmk en de 31ste weer gevreeen. Ben benieuwd... heeeeel misschien dus NOD 13 juni en laat ik net de dag ervoor jarig zijn En anders NOD 22 juni en de dag ervoor 2 jaar getrouwd... het zou zo mooi kunnen zijn
ik ben nog maar net gestopt met de pil en sta op de lijst voor nod 21 juni geloof ik . ik kon er eigenlijk nog helemaal geen datum op plakken omdat ik eerst men cyclus moet afwachten natuurlijk zo na veel jaren pilgebruik kan je lichaam natuurlijk aardig in de war zijn . nu had ik sinds enkele dagen al zoveel pijn in men onderbuik dat ik precies het gevoel heb toch een naderende eisprong te hebben dus toch vanmiddag maar eens even een ovutest gedaan en dit was het resultaat .. . Bekijk bijlage 329110 nu dus morgen middag nog maar eens testen en goed gaan klussen en hopen op 1 van de dagen een positieve ovutest ...spannend
Hey. Dan zijn we op dezelfde dag jarig!! ik ben ook net zolang getrouwd! (Okay.. Ik dan eind mei 2 jaar) haha!
nee idd nog niet helemaal posi , ik doe morgen terug eentje en hoop dat ie dan al wat donkerder is wel fijn zo die hulpmiddeltjes allemaal