Hier aan het wachten tot FF een kruis zet. Gezien m'n vorige cyclussen zou die al geweest moeten zijn maar temp gaat maar niet omhoog
Hallo dames! Ik weet dat het veeel te vroeg is.. Maar ik loop al sinds 2 dagen met buikpijn . Soort van ongiekrampen... Dinsdag mijn ei gehad dus geklust... Gisteren was mijn ovutest weer negatief. Iemand nog meer symptoompjes? Of beeld ik het me in? Vast wel weer haha!
Zo snel al? Dat duurt meestal 5-7 dagen toch? Zoals iemand (weet niet even zo gauw wie) al hier zei konden we tijd maar vooruit zetten!
Kan 5-10 dagen duren dacht ik. Maar elk lichaam verschilt. Misschien bevruchting wat je voelt? Of je lichaam die een loopje met je neemt Helaas vaak pas achteraf herleidbaar...
Als de temperatuur zo verschilt hoe weet ik dan over een dag of 8 of ik een eisprong heb??sorry dat ik het niet weet maar ik heb dit nog nooit getest.
Kan wel foto maken maar zijn toch ingedroogd dan? Want voor men gevoel drogen ze lichter op dan dat ze binnen afleestijd waren. Denk dat ik volgende maand maar gewoon op de bonne fooi doe. Mijn cyclus wisselt zo veel... Geen pijl op te trekken
mijn schatje ko0mt vananvond yess heb voor me gevoel morgen me ei dus dat komt goed uit vanavond vlink aan de klus morgen ook zaterdag ook nog ongeveer 4 weken en dan kunnen we gaan verhuizen
Volgens de testen vandaag mn ei... Gister gklust... Hoop dat we vanaaf ook kunnen klussen (hij is laat thuis) en dat het raak is
@jsv12 Als je eisprong is geweest dan stijgt je temperatuur omhoog. En dan wel opvallend omhoog. Er is nu idd nog geen peil op te trekken, was bij mij ook zo. En in eens steeg het van 36.5 naar 36.8, toen naar 36.9 en toen naar 37. Dus over meerdere dagen stijgt je temperatuur alleen maar. Dus achteraf zie je dan wanneer je eisprong is geweest. Gebruik je ook FF voor je temp om in te vullen? @Willemientje Ook al zijn ze opgerdroogd, en je legt ze onder elkaar, dan zie je wel verschil. Ook al toont het lijntje lichter dan toen het nat was, je kunt wel zien of je lijntje van vandaag lichter is dan van gisteren bijvoorbeeld. @Mariannetje Jaaaaaaa welkom op het wachtbankje!! Heb al zwangerschapstest gehaald. Ligt dat vast klaar in huis. Nog een weekje geduld...
Hier mijn rijtje, geen uitschieters, men temp is wel ruim 0,5 gestegen. We hebben misschien niet genoeg of opt verkeerde moment geklust, dus deze maand zal wel niet raak zijn. We zien wel succes dames
Ik vind de onderste nog het donkerst. Je zou zeggen dat tie nog donkerder gaat worden...maar als ik je temp dan weer hoor...vreemd! Ik ben benieuwd hoe je ovutest er morgen uitziet. Wanneer hebben jullie afgelopen dagen geklust? Niet de moed opgeven hoor!!!
Ja ik wacht echt een week, want als ik vroeg ga testen en ik blijk niet zwanger...dan moet ik een paar dagen wachten op mn ongi...dat vind ik nog erger!!
Daar heb je gelijk aan. Geduld is een schone zaak! We hebben zaterdag, zondag en gisteren geklust. Ma en di dag waren we niet echt thuis tegelijk Ik houd moed sowieso ben ik nog maar net bezig dus mag niet zeuren, vind het alleen zo verwarrend allemaal haha. Morgen nieuw testje en tempen
@ Willemientje... hij kan nog wat duidelijker, maar volgens mij laat het niet zo lang meer op je wachten Waar heb je trouwens deze testen vandaan? Heb nu zelf de kruidvat testen... alleen vind ik zo duur haha
Al even niks van me laten horen maar manlief heeft vakantie en we hebben van alles op de planning staan aankomend weekend n weekendje weg en gister lkkr geshopt bij de primark!! Echt een aanrader en we klussen gewoon stug door om de dag dus zou niet weten wat ik daar nog aan kan veranderen te veel klussen is niet goed zeggen ze dus meer als dit kan ik dan niet doen denk ik