Snap er niks meer van waar staat die 28 voor?? De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 27 mei en ik ga uit van 28 dagen is dat daarom?
Bah... heb ik denk ik een buikgriepje ofzo... lig al de hele dag voor pampus op de bank en al een paar keer de pot omhelsd... kon ook niet anders... is de eerste dag van mijn vakantie
wij gaan ook op het wachtbankje nu kunnen we alleen maar wachten net als de rest hier iedereen sterkte met wachten
bah... wachtbankje is super erg!! haha.. Overigens heb ik nu wel eigenlijk het gevoel gelijk dat het niet raak is ....
Dat verschilt per persoon.. zelfs mannen hebben LH in hun urine (als je genoeg testkesbheb en je je vriend/man zo ver kijgt moet je hem maar voor de gein is een ovu laten doen) maar er zjjn heeel veeeel meiden die heel de cyclus door een streep op de ovu hebben en pas bij de piek dan echt een knaller
Ik denk dat ik hier ook bij mag... Hoop ik tenminste... Vorige cyclus bijna 60 dagen.. Daarvoor 35... En nu heb ik volgens mij op dag 15 een positieve ovulatie test.. Geen knal(zwanger en kind dipstick)... Maar nu vandaag is hij al een stuk lichter... We gaan het zien... Maar dan zal mijn Nod rond de 24e liggen? Vermoed ik?! 3e ronde 2de kindje 27 jaar
zo nu op het wachtbankje 1e maand met ovutesten gewerkt iedere dag werd hij steeds donkerder afgelopen vrijdag was hij wat donkerder maar niet zo donker als de controlestreep. zaterdagochtend voelde ik mijn eisprong en na een paar uur getest en toen was het streepje nog maar heel licht. mijn streep is nooit zo donker geweest als de controlestreep scheelde paar tintjes. of mijn lh is minder hoog of de testen waren niet goed
Hier vanaf nu sowieso weer om de dag klussen.. of vaker als we zin hebben Kan gewoon niet wachten tot t weer zo mag zijn
Ik heb besloten 10dpo te gaan testen.. dan is het vaderdag. En na zn lange tijd lijkt het me heerlijk als ik manlief met een posi test mag verassen