Uhh ja hahaha.. auto correct maakt er hier valentijnsdag van hihihi.. zal wel komen omdat ik dat woord vaker gebruik als vaderdag
Het wacht bankje duurt al wel weer lang zeg maar gelukkig zorg ik wel voor afleiding. Ben sinds een paar dagen weer halve dagen aan het werk heb nog steeds veel last van mijn rug dus na het werk lig ik op mijn bed en ben maar liggend creatief bezig ik over twee maanden wordt mijn man nonos (dat is peetvader en gaat hij een jongetje dopen) op het doopfeest worden er kruisjes uitgedeeld aan de gasten die ben ik nu aan het maken (als een soort broche) en moet er 280 maken dus ben wel even bezig (heb ik in ieder geval een beetje afleiding) Verder heb ik wel veel steken en krampen in mijn zij en in mijn onderbuik. Ajeetje: vervelend dat je ziek bent is niet fijn om een vakantie zo te beginnen hopelijk knap je snel op Zwangels: wat fijn dat je eitje heb van 21 mm veel klusplezier Over ovulatie testen: heb er geen ervaring mee ik zou gewoon om de dag klussen Sanne: ik heb zelf een vmk gehad op 25 maart paar dagen gebloed (toen het echt doorbrak moest ik dat als dag 1 tellen en het klopte ook wel want laat maar zeggen toen het voor bij was mijn cyclus ongeveer 28 dagen) IK moest zelf een maand wachten voordat we het weer mochten proberen. De ongesteldheid daarna was wel iets heviger de eerste dagen mijn cyclus is gewoon gebleven rond de 28 dagen. Heb tussendoor geen extra bloedverlies gehad of oud b;oed verlies (dit heb ik alleen maar 1 a 2 dagen voor dat mijn periode komt). Heb wel sinds mijn vmk als mijn eisprong bijna komt las van mijn onderrug en buik. Ik zou als ik jouw was 18 de gaan testen want als de 13de toch fout is heb je straks een negatieve test in je hand om dat je te vroeg test Iedereen veel suc6 op het wachtbankje probeer een beetje afleiding te zoeken zodat de dagen sneller voorbij gaan De meiden die nog moet klussen veel klusplezier
Leuk logan, hopelijk dan ook echt positief anders misschien extra balen. Ik heb een lage temp, waterige afscheiding en zit op dag 23 ofzo. Ik weet nu echt niet waar in de cyclus ik me bevind. Dus we gaan maar door met klussen. Vorigemaand had ik heelduidelijk een tempdip en vervolgens 2 weken een hogere temp dus toen washet duidelijker. Nu heb ik niks geen duidelijke signalen. Alleskriskras door elkaar.
Jsv12 dat is afhankelijk van de gevoeligheid van de testen. Ik had op dag 8 ook een lichte streep, maar pas positief op dag 19. Je kan gerust over 2/3 dagen pas weer testen.
Dat wordt een spannende dag!. Gelukkig mag ik werken dus wordt het in de avond, of als ik thuis in de middag testen.
Gisteren maar 1 streepje op m'n ovutest m'n ovulatie zal dan wel geweest zijn vlak na m'n bijna positieve test twee dagen terug Pff volgende ronde doe ik geen ovutesten meer vind t zo lastig .
@willemientje: twmpen en ovu's werkt wel. Dan zie je aan je ovu wanneer je ei eraan eraan komt, en aan je temp of hij ook daadwerkelijk geweest is. Ik vind die bevestiging in m,n temp echt heel fijn.
@jvs12 de afbeeldingen komen helaas niet goed door op mijn mob. Ga je vandaag weer doen of pas morgen?
Dat probeer ik nu ook maar heb na een korte verhoging nu weer een lage temp en dat op cd 24. Maar dan zal ik men ei dus nog steeds niet gehad hebben?
Je kan je nu alsnog registreren op fertility friend en dan de temperaturen van afgelopen maand gewoon invullen. Dan heb je een beter overzicht.
Willemientje; ik weet niet zo goed wat wijsheid is, heb ook weleens gehoord dat er ineens een knaltest kan zijn. ik heb er 10 dus ik denk dat ik maar gewoon elke dag ff test.
Maar als je vorige cyclus 39dagen was dan zal je eisprong rond dag 26 liggen dus kan best dat je temp nu omlaag is en je ei nog niet geweest is