Pfff ik heb nu al 2a3dagen een raar buikpijntje kan het niet omschrijven wel erg irritant moet ik zeggen. Lijkt een beetje op menstruatie steken. Wat dit dan nu weer is? Toch een latere eisprong misschien?
Ik blijf pijn aanhouden aan li-zij ter hoogte van mij eierstok/baarmoeder. Begin dit jaar gestopt met de pil en gelijk een goede, regelmatige cyclus gehad + het voelen van mijn eisprong, maar nu houdt de pijn al drie dagen aan. Gisteren was het erger....dus ik hoop dat ons geklus het weekend over 14 dgn, zo beetje, wat gezonds op levert.
Vandaag mn eisprong verwacht, maar na 2 dagen negatieve ovulatie test, vandaag een heeeel licht streepje. Wellicht komt ie er toch aan een dezer dagen...
Volgens mn ovu testen had ik een knaller op 6 juni.... Dan zou ik toch 14 dagen erna moeten kunnen testen??.??
Hoi hoi, hoe werkt dit gedeelte van de forum precies? Ik lees altijd mee en soms berichten bij het gedeelte van zwanger worden. Alvast bedankt!
@mariannetje: na je knallende ovu duurt t gemiddeld nog 24-48 uur voor je eitje soringt. Dan zou ik op safe spelen en 8juni als dag van de eisprong aanhouden
Hallo wachtbankje! Ik plof neer Wie heeft er ook gisteren of vandaag de eisprong gehad? En moet dan ook nog 13 dagen wachten?Kunnen we samen wachten.
Ik weet het niet zeker maar volgens mij heb ik hem gisteren gevoeld.. Wat last aan de zijkant van mijn buik 2 dagen, en steken naar mijn lies, ook 2 dagen hoofdpijn gehad, en ik stond vanmorgen op en nergens meer last van.. dus ik wacht met je mee
Balen zeg die pijn!! Ik ben hiervoor naar de gyn geweest afgelopen vrijdag omdat ik het vorige week ook 3 dagen had, linkerkant en echt op de plek van baarmoeder eierstokken, zoveel pijn!.. De gyn vertelde me dat dit kan komen door het rijpen van de eicellen en de eisprong die eraan komt (ze zag op de echo mooie eitjes zitten zei ze haha).. dus ik hoop met je mee Noor! Ik ga het volgen
Ik wacht ook mee al weet ik het niet zeker, maar ga gewoon twachtbankje op @Miich gewoon lekker kletsen over dingen die je in een maand doormaakt rondom zwanger worden. Je verteld elkaar hoeveelste maand het is dat je het probeert, hoeveelste kindje en wanneer je kunt testen. Erg gezellig hoor oh en tkan natuurlijk ook over vakanties gaan of het weer, koetjes en kalfjes
Neem plaats meiden op dat verschrikkeljjke wachtbankje.. ik ben hem nu al zat..! Mn lijf neemt me nu al goed in de maling grrr
Mijn stemming en gevoel veranderd zo'n beeje om het halfuur. Van heel positief naar doemdenken. Herkennen jullie dat? Wordt een beetje gek van mezelf haha