Annelie566, nee precies! Ik heb dat ook nooit! Moeten toch helaas maar afwachten . En je lijf kan je idd goed voor de gek houden.
Hier ook lichaam voor gek houder... Veel misselijk en hongerig midden in nacht... Ahja is allemaal geestelijk en wat we WILLEN voelen hahaha
Wat spannend allemaal! Hier erg last van mijn borsten.... vanochtend stiekem testje gedaan,zwanger & kids extra gevoelig,maar die was negatief.Al wil dat niks zeggen 6 dagen voor NOD toch..? Vindt die pijnlijke borsten maar vreemd..
6 dagen voor je NOD testen is ook wel heel erg vroeg dus het is niet vreemd dat je test negatief is. Als ik jou was zou ik weer een test doen op je NOD en als je echt niet kan wachten hooguit 2 dagen van te voren ofzo! Twee weken geleden had ik nog mijn scriptie om af te ronden en de aandacht op te focussen en nu is die ingeleverd, zit ik de hele dag thuis en maak ik mezelf lekker gek. hihi. Ik heb ook mega honger de hele tijd, gisteren een half pak(droge!) cornflakes opgegeten.. Maar we wachten lekker tot zondag, dan ben ik ook nog eens op vakantie dus een positieve test zou extra leuk zijn!
Nee wist dat inderdaad al,zou wel TE toevallig zijn haha! We wachten gewoon af... Morgen examen voor gastouder dus erg spannend! Vanaf donderdag zal de drang erger worden denk ik...
Succes wachtende dames ik moet nog wel 2 weken wachten met testen maar hebdeze maand niet echt een gevoel dat het em word
Spannend meiden al die kwaaltjes.. Hier net na de ontlasting wat bloed bij m,n afscheiding met afvegen.. Zit 5 dpo.. En heb altijd al obstipatie maar nog nooit daardoor bloed uit m,n baarmoeder gekregen.. Pffff vind het u wel heel spannend
Dames een vraagje.. Kan je na je eisprong last krijgen van misselijkheid? Zodra ik wat eet, word ik misselijk maar hoef net niet over te geven. En smorgens zodra ik opsta ook vreselijk misselijk Mijn eisprong was als het goed is 8 juni. Weet iemand wat dit betekent?
Logan,5 dagen na je eisprong? Misschien een innestelingsbloeding?? Essie,wat vreemd.. misschien even op google kijken? Zo zoek ik naar ervaringen bij klachtjes hihi
@essie: het kan ook kkmen van het hormoon progesteron wat je aanmaakt na je eisprong. Ik heb het ook bijna iedere maand. Hoop natuurlijk dat het van iets andersmkomt @smurf: ik hoop het zo...!!!! Na 2 jaar en 10 maanden zou het geweldig zijn om een posi test te mogen hebben
ja ik vond dit op inet Pijnlijke, gespannen en opgezwollen borsten Gevoelige en/of jeukende tepels Blauwe aders zichtbaar in hals, op borsten en tepelhof Vlak na bevruchting misselijk (Ochtend)misselijkheid Brandend maagzuur
Essie: hoop niet teveel op info van inet. Daar kan je elk kwaaltje vinden maar hoeft absoluut niet te betekenen dat je ook echt zwanger bent. Heb zelf helaas te vaak valse hoop gehad Door kwaaltjes te googlen
Klopt ben er ook teveel mee bezig. Ik word er letterlijk een beetje gek van dus ik moet even normaal gaan doen.
@dames op rood: balen! Hopelijk volgende ronde geen ongi! @zwangels: ik heb ook gisteren m'n eisprong gehad. Nu dus wachten... Nog maar 13 dagen! Hier ook op het wachtbankje! Weer zo lang wachten Zondag posi ovutest gehad, vandaag was ie weer blanco. Eisprong wel 2 dagen later dan verwacht helaas. Heb wel zondag en maandag meteen na het klussen wat bloed aan het papiertje gehad. Wat zou dit kunnen zijn? Nog nooit eerder gehad namelijk. Hopelijk weer een mooie roze lijst deze maand! Iedereen op het wachtbankje: succes met wachten!