NOD lijst 16 t/m 30 juni.

Discussion in 'NOD forum' started by hope77, May 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

May 22, 2013
    1,632
    0
    36
    hoi hoi , hier nog 8 dagen voor NOD
    heb als ik het goed heb vorige vrijdag mijn eisprong gehad en heb al sinds vorige week maandag heel veel buikpijn gehad links onderin. sinds gisteren erg rommelende darmen en diarre misschien een buikgriepje dat eraan komt ik weet het niet ... is nog maar mijn eerrste ronde dus mijn lichaam is druk in de weer met het ontpillen ....

2. lindaw

lindaw Bekend lid

Jun 26, 2012
    547
    0
    0
    Ik mag op rood -_-'

3. MMMarian

MMMarian Bekend lid

May 12, 2013
    515
    0
    0
    balen!!! :(

4. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Balen!

Sorry Marian,ik herken niets..

Ik denk dat het hier ook niets wordt. Had gisteren een iniminie sliertje bloed bij het afvegen. Vorige ronde had ik 3 dagen voor NOD roze verlies maar geen sliertje. Op internet gekeken,kan zowel innesteling als aankomende menstruatie zijn.. Heb verder nog geen buikkrampen..
    Afwachten maar... zucht... ohja,en test was negatief 3 dagen voor NOD.

5. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lindaw: balen! Ik zie je volgende ronde wel weer ;) Menstruatiepijn is begonnen, alleen nog geen bloed hier.
    Marian: Volgens mij kun je nog niks op een echo zien omdat het baarmoederslijmvlies nog te dik is. Maar er zijn vast andere meiden die hier meer verstand van hebben.
    Smurf: spannend he die laatste dagen!

6. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

Mar 9, 2007
    992
    179
    43
    @marian, volgens mij is 4weken toch echt te vroeg om wat te zien, ik dacht vanaf 7weken kan er wat zichtbaar zijn maar goed kan me ook vergissen. Hoop voor je dat het idd raak is!
    @linda balen meid!

Hier voor de zekerheid nog maar een keer geknuffeld vannacht, al de 2de keer dat het niet meteen eruit loopt, hopelijk dan ook goed nieuws ;).

7. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Ik heb getest, maar geen idee wat ik er van moet denken.... Staat in de ovulatie en Zwangerschapstesten forum.

8. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

Apr 4, 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Liefsvanmama ik zie wel een streepje op je test, is hij na opdrogen ook donkerder geworden?

Marian ik ben heel erg benieuwd naar,je test morgen. Echo met 4 weken zien ze niks volgens mij.. Inwendige echo misschien wel..

Hier voel ik me compleet anders nu net na eisprong. Opgeblazen gevoel, hongerig, menstruatie achtige kramp, moe, donkere kring om tepels.. Echt als dit allemaal in mijn hoofd,zit dan weet ik het niet meer hoor. Wordt een lang wachtkamer ben ik bang..

9. Ploon

Ploon Fanatiek lid

Feb 6, 2011
    1,007
    0
    36
    @lindaw: wat balen L
    @smurf: hopelijk betekent dat sliertje niets…
    @marian: helaas kan ik je daar geen zinnig antwoord op geven, want ik heb geen idee.
    @liefsvanmama: ik heb je test nog niet bekeken. Maar zag je iets?
    Herkent iemand dit:
    Ik had vanochtend buikkrampen. Ken ik niet. En het is pas dag 24, en 9 dagen na de eisprong (een innesteling kan het niet zijn). Hopelijk komt mijn menstruatie er niet al aan. Kent iemand dit gevoel (en bleek zwanger )?

En wil iemand mij toevoegen aan de lijst?
    19 juni
    Ploon, 38 jaar, 2e ronde, 2e kindje

10. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

Apr 4, 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Plons de vorige ronde had ik dat ook en bleek ik zwanger! Ik duim voor je!

11. liefsvanmama

Ik dènk iets te zien.....
    Nee, werd niet donkerder na verloop van tijd

12. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,635
    0
    0
    Marian, ik weet niet of je hier wat aan hebt want ik begrijp dat jij denk dat het heeeel misschien mogelijk nog zwanger bent van de vorige zwangerschap (ipv vmk) toch? Ik ben 23 mei gecuretteerd. Heb woensdag een echo gehad of alles schoon was. Het was schoon en baarmoederslijmvlies was verdikt. Dit betekent dat ik op de 2e helft van mn cyclus zit, dus mn eisprong hebt gehad. Of er zich een zwangerschap ontwikkelt weet ik niet, kan je dus ook niet zien op de echo. Iedere cyclus maakt je baarmoeder zich klaar voor een zwangerschap waardoor het baarmoederslijmvlies verdikt. Heeft er geen bevrucht eitje zich ingenesteld wordt dit afgestoten, als dit zich wel heeft ingenesteld ben je zwanger. Pas met ruim 5 weken kan je op de echo een vruchtzakje zien volgens mij (had ik iig).

Heb je na je vmk nog getest om te kijken of je Hcg gezakt is? Als je anders nu positief test weet je niet of het van je vorige zwangerschap is of van een nieuwe zwangerschap..
    Als je idd een vmk hebt gehad kan het zijn dat je eisprong wat later is, maar hoeft niet.

13. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,635
    0
    0
    Lindaw, balen zeg!!

14. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,635
    0
    0
    liefsvanmama, zijn die testjes van sensitest? Ik lijk ook iets te zien! Had je ook al klachtjes? Hoop het voor je meid!

15. MMMarian

MMMarian Bekend lid

May 12, 2013
    515
    0
    0
    Mamsie, superbedankt voor je reactie!

Ik heb na mijn bloeding nog wel getest, maar er kwam steeds maar een heel licht streepje, en met de clearblue wel een duidelijkere, maar pas veel later dan de aangegeven tijd, die reken ik dus niet mee..

Ik ga er vooralsnog vanuit dat de echoscopiste gelijk had, en verder niets te zien was, maar stel dat ze ongelijk heeft, en stel dus dat ik verkeerd gerekend had, en misschien zelfs pas op 3 weken zat, dan zou dat verklaren waarom ik bruikverlies had.. het was echt minimaal, en niet eens dichtbij een menstruatie hoeveelheid.. dus ik vind vmk gewoon ongeloofwaardig.

Na het bloedverlies bleven de lijntjes hetzelfde, dus ik ga uit van indrooglijntjes ofzo.. Na de echo (2 weken na bloedverlies) heb ik ook niet meer getest, omdat ik ervanuit ging dat de echoscopiste gelijk had. Ze vertelde dat de aanwezige hcg langzaamaan moest dalen (dit moet weinig geweest zijn, anders had ik wel knaltesten!) en dan zouden de klachten ook vanzelf afnemen, maar dit gebeurd niet.. er is wel een lichte afname geweest van klachten, dag of 3-4 dat het minder was, maar wel aanwezig, en nu begint het allemaal weer enorm op te spelen.
    Mijn theorie (mits ze dus idd ongelijk had) Minder lang zwanger als ik dacht.. en daarom niets te zien en geen knaltesten, alleen twijfeltesten.. (had bij mijn beide dochters pas met 7 weken posi test in handen).. Als mijn theorie klopt, zou ik vanavond of morgenochtend toch echt een posi test moeten hebben.. als die negatief is, zal ik niet balen, want ik ben er al vanuit gegaan dat er niets meer is.. Maar toch.. ik blijf gewoon zwaar dat zwanger gevoel houden, en kan mijn gedachten erover gewoonweg niet uitschakelen op 1 of andere manier.. zeker niet nu ik al anderhalve week enorm heftig ben gaan dromen, wat normaal nooit gebeurd.. ik snap er gewoonweg niets meer van! En daar word ik echt gek van..

16. liefsvanmama

Mamsie geen idee, gekocht via marktplaats. Zit in een Chinese verpakking.

17. liefsvanmama

Ik heb op aanraden van iemand kv2v5 gedaan, maar denk toch negatief....:(

18. liefsvanmama

19. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,635
    0
    0
    Liefsvanmama, ik ben niet bekend met kruidvat testen, en hier zie idd ook niks op. Hoeft nog niks te beteken, afwachten maar! :)

Marian, tzou idd dan kunnen dat het toch geen vmk is geweest. Maar jij maakt dan zeker heel langzaam Hcg aan als je met je andere dochters ook zo laat pas echt posi testte? Hoop voor je dat er toch wat zit, als dat zo is dan groeit het toch wel door..en de tijd zal het leren!
    Wat betreft de klachtjes, het hoeft niet altijd zo te zijn dat die op een gezonde zwangerschap duidden helaas. Zelfs toen ik gecuretteerd was voelde ik me nog erg zwanger..

Ben nou wel benieuwd hoe het afloopt. Wanneer ga je testen, vanavond of morgenochtend?

20. jvs12

jvs12 Bekend lid

Apr 24, 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    View attachment 331553

Wat denken jullie? Gaat tie vandaag knallen? heb er nu 1 om 12 uur gedaan ipv 6 uur en hij is duidelijk wat donkerder. Kan ze niet laten zien heb deze op mijn werk gedaan de rest ligt thuis. Heb ze hier wel geplaatst gisteren.

Share This Page