Vanavond denk ik.. zou nu niets uit mogen maken welke urine we gebruiken.. dus dan niet langer wachten, nu niets meer drinken en dan rond een uur of 5 testen ik laat het weten!
Ik wil je niet teleurstellen, maar ik denk echt dat het nog een paar dagen gaat duren. Hij komt nog niet in de buurt van de controlestreep.... Sowieso is om 12 uur testen beter! Dus dat doe je goed! Als je denkt dat je vandaag positief test, moet je om 20 uur nog eens extra testen. Maar dat gaat hem echt nog niet worden....
Liefsvanmama je zit nog 6 dagen voor NOD? Die kruidvat testen zijn niet super gevoelig soms 4 dagen van te voren lichte streepjes. Toch maar even een paar daagjes wachten denk ik.. Marian ik ben heel benieuwd... Hoever zou je dan nu ongeveer zijn mocht ie positief zijn?
Ik snap nu officieel niks meer van min cyclus...... Bijna een week geleden een dacht ik positieve ovu test (zwanger en kind dipstick).... Daarna lichter... En vanaf woensdag weer donkerder... Woensdag wat bloederig slijm verloren.... En nu vanmorgen weer.... En nu zijn mijn sticks op... Wat denken jullie doortesten?? Echt een knaller niet gehad??
Hoi wie wil even naar deze ovulatietesten kijken, ik denk namelijk dat ik te laat ben met die testen. De rechter is van 10 juni en dan naar links tot vandaag. Je ziet het lijntje steeds meer vervagen. Op 10 juni zat ik al op dag 16 van mijn cyclus. Heb ik te laat getest?
Liefsvanmama; is 6 uur s'avonds niet goed om te testen eigenlijk? ik zit anders met mijn werk vandaar dat ik het tegen de avond doe. Ik ga er vanaf nu 2 doen....1 om 12 uur en 1 om 6 uur. Bedankt voor jullie adviezen.
Wie weet dan toch? Ze zeggen dat een lh piek meestal rond 12 uur het beste is. Maar ja, opje werk is ook zoiets hè. Bekijk ook eens van essie, die zijn duidelijk. Essie, ze lopen mooi op. Ooit worden ze even (iets) lichter. Hij zit er aan te komen! Blijf testen! Ik denk vandaag of morgen
Jvs: ik denk dat het nog wel een paar dagen duurt. En kramp is meestal het groeien van het wormen wat je voelt en niet de daadwerkelijke eisprong
Dat donkere is van maandag he en dat lichte is van vandaag denk je dat ik mijn eisprong al heb gehad?
ik ga vanavond bijlezen.. maaar... me gevoel liet me niet in de steek.. clearblue digital: Zwangerrrr... (voor degene die heel erg benieuwd waren) Maandag huisarts bellen voor vervolg, want heb nu geen idee hoelang enzo...
Oo jaa kloptt onderste is dus van maandag bij mij worden die testen als maar lichter dus denk dat mn eisprong al is geweest.
Ik had al lange tijd grotere borsten, en deden me erg veel pijn.. vergelijkbaar met stuwingsdag na de bevalling, misselijk bij het braden van vlees, na het tanden poetsen.. zwaar gevoel/drukkend helemaal onderin mijn buik, en de laatste 1,5 week heel zwaar dromen, elke nacht weer, ik word gewoon bezweet wakker.. Na de echo waar niets op te zien was, bleef ik standvastig volhouden dat ze het mishad.. ik kon het dus niet loslaten.. en tadaaa.... mijn gevoel had het juist..
Hier de 12de getest. Dacht heeeeeel licht iets te zien en topic over gemaakt, maar men denkt misschien eisprong. Vermoed nog steeds zelf dat mijn cyclus zich meteen herpakt heeft. Had 4 juni iets bloedverlies en 6 juni hoge baarmoeder en 7 juni weer een lage baarmoeder. Dus denk wel dat daar ergens mijn eisprong is geweest. Voel verder niks (meer), maar dat zegt niks. Wel veel witte afscheiding, had ik bij zl en vmk ook. Wil wachten tot zondag OF dinsdag, maar geen idee of ik 2 streepjes kan verwachten. Net wel onwijze testdrang, maar superlichte urine dus niet gedaan. Anders denk ik achteraf weer : had nu nu maar gewacht. Pfff baal als een stekker, had zo graag zwanger willen zijn / blijven.... Elke dag duurt onwijs lang, ook al hebben we vakantie en doen we leuke dingen samen. Naja, afwachten maar weer
Ik volg je al een tijdje in het NOD gedeelte.. meid, mijn duimen draaien keihard! Geniet van je vakantie