Goedemorgen dames, Alle dames op rood, veel succes in de volgende ronde! Voor alle dames op het wachtbankje... nog even volhouden, de laatste loodjes wegen meestal het zwaarst. Voor de dames die pos. getest hebben, dat jullie maar mogen genieten van de tijd die komen gaat... Hier: ik voel me niets anders dan anders, maar ga wel voor NOD testen met een extra gevoelige test, aangezien ik op mijn NOD naar het ziekenhuis moet voor een mamogram...
Spannend dames!! Heb wel al dagen steekjes in men tepels. Wisselt een beetje tussen beide borsten.. Kan dat iets zijn?
Balen Mareintje!! Succes in de volgende ronde! Die lijst moet weer even geupdate worden! Hier; voel totaal nog niks..op het moment dat ik gevoelige borsten ga krijgen dan hoef ik niet meer te testen want dat heb ik alleen als ik zwanger ben. Maar voel nog niks
http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=331759&stc=1&d=1371297970 Wat denken jullie?
Ik krijg de melding dat de bijlage verwijderd is, jvs12. Kan dus niet kijken! @Mmmarian: gefeliciteerd! Toch een goed voorgevoel dus! @Sanne2011: ben je niet een beetje erg vroeg met testen? Of klopt je banner niet? Ben het wachten op het wachtbankje nu al beu...Maar denk ook niet dat het raak is. Wederom (nog) geen klachtjes, ben alleen snel geirriteerd maar dat had ik de vorige ronde precies hetzelfde, een week voor m'n nod. Ach, we wachten maar weer af! Is er iemand die de lijst nu wil gaan bijhouden? Degene die het deed is volgens mij naar het volgende nod topic gegaan. Ik wil het wel doen, maar het lukt niet op de tab...
TJ 82, ik heb vorige ronde een vmk gehad. Als ik de eerste dag van de vmk aanhoud dan klopt mijn bannen. Maar ... ik heb het idee dat mijn eisprong eerder is geweest. Zo rond 4-6 juni (iets bloedverlies en hoge baarmoedermond) en dan zou 19 juni mijn NOD zijn. Omdat ik 12 juni jarig was heb ik een test gedaan en ik zag heeeeel ver weg een streepje. Nu gerekt tot morgen en ik hoop natuurlijk op een duidelijke positieve test, maar verwacht het niet. Mocht hij negatief zijn dan test ik pas vrijdag de 21ste weer. Dan is mijn NOD volgens de eerste dag van de vmk.
JVS12 ziet er goed uit! Je ei is in aantocht Hier veel afscheiding, al een paar dagen en vandaag heel erg moe. Gisteren ook moe maar net met zl 1,5 uur geslapen... Hopelijk een voorbode?? Borsten lijken soms iets gevoelig, begin levendig te dromen en heb soms een zeer bekken (had ik bij de vorige zw schappen ook). Afwachten dus maar weer
Wauw Sanne,een paar van je klachten heb ik ook! En echt raar,ik zit al een paar uur in mijn ogen te wrijven,droog en beetje prikkend gevoel. Zit ik te neuzen,kom ik dat tegen als zwangerschapskwaal? Toeval? Ik weet het echt niet.. heb nog helemaal geen echte menstruatiekrampen gehad,vorige maand al wel rond deze tijd. Wel zijn mijn darmen een beetje van slag.. altijd voor een menstruatie maar kan ook op zwangerschap duiden.. zucht Ohja,en krijg nu ineens wat hoofdpijn? Dus verwachten de menstruatie,maar hoop zo erg dat ik op roze mag....
Hallo lady's Ik denk dat het raak is, heb de klachten zoals bij m'n dochter; met vlagen misselijk, duizelig , winderig, krampen + opboeren van zure lucht. Maar goed kan net zo goed tussen me oren zitten heb besloten dat we volgende weekend gaan testen of maandag
wat duurt het wachten lang zeg deze maand (misschien omdat het anders weer de medische molen wordt) Helaas al een paar meiden op rood suc6 voor de volgende maand mmmarian gefeliciteerd NU MAAR DUIMEN VOOR VEEL ROSE DEZE MAAND
Froetsel, je kan pas over 12 dagen testen staat er in je banner, wat inhoudt dat je 2 dagen geleden je eisprong hebt gehad..wil niet lelijk doen maar dan kan je toch nog niet eens zwanger zijn?? DanielleJ, Spannend!