NOD lijst 16 t/m 30 juni.

Discussie in 'NOD forum' gestart door hope77, 13 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Spannend :D

En droge ogen hoor je idd vaker!!

2. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hahah m'n banner loopt niet gelijk heb me eisprong eerder gevoeld zondag als ik me niet vergis.
    Nogmaals dit kan ook allemaal tussen m'n oren zitten, gisteren wel ineens super heftige krampen en sinds vandaag de duizeligheid etc.

3. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    O haha, dat kan het wel kloppen idd..! Klopt je banner niet helemaal. Hoopt t voor je hoor :)

4. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Ben bang dat ik ook zo weer op rood kan....al wat oud bloed verloren.....

5. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Hoi dames ik zit vandaag op dag 21 van me cyclus dat houdt in een week voor me nod. Had vandaag een paar druppels rose afscheiding wat houdt dit in? Heeft dit te maken met innesteling of hoeft dit niet iets te betekenen? Ook lichte steekjes..

6. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Niet de moed opgeven.... donkerbruin bloed (oud bloed) had ik ook bij beide zwangerschappen en het hoeft niets te betekenen

7. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoop dat we deze maand allemaal op roze kunnen.:)
    Ik zie het allemaal wel, is het deze maand niet raak voor me op naar de volgende ronde. Dan zal de teleurstelling minder zijn denk ik ( zeg ik stoer).

8. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Hmm heb zo het idee dat het deze maand niet word. Maar zegt nog niks natuurlijk...is nog maar de eerste ronde.

Merk wel dat ik er heel erg me bezig ben. Dochter was niet gepland dus toen er ook niet me bezig geweest. Vind dit maar niks :p

9. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Ik snap je helemaal! Bij zl ook veel mee bezig geweest en (gelukkig!) in de eerste ronde raak. Vorige mnd ook veel mee bezig en vmk. Nu weer veel mee bezig, wens lijkt nog groter ook al weet ik dat we vruchtbaar zijn... Spannend blijft het wel! Duim voor veel roze!

10. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    ik mag naar illegaal :)

Mijn eitje is later dan verwacht, nieuwe nod is 2 juli. Dus val net buiten dit topic..!

11. VDV

VDV Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik lees al 3 weken mee, zit nu op dag 21. Het wordt weer spannend, al begrijp ik niet veel meer van mijn cyclus. Heb het gevoel dat het wel eens raak kan zijn, last van mn darmen/moe/steekjes/zere borsten. Maar net ineens enorm veel glazige afscheiding, dus brengt weer mijn twijfel of ik nu niet mn eisprong heb. Die ik overigens altijd voel, maar de afgelopen twee cyclussen niet... vreemd! En daar komt bij ineens cyclus van 34 dagen terwijl ik altijd van 27/29 dagen heb.. Bah, snap er niets van!

12. Ajeetje

Ajeetje Bekend lid

20 dec 2012
    559
    0
    0
    Full time HSE Manager en part time crea bea
    Rotterdam
    Pffff heb nu al een uur krampen alsof ik ongesteld ga worden en nu net wat roze bij het afvegen... eens rustig afwachten waar dit op uit gaat draaien.... zou mijn kortste cyclus ooit zijn...

13. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Knuff voor alle dames die dreigen ongesteld te worden of ongesteld geworden zijn... *knuffffff*

14. Ajeetje

Ajeetje Bekend lid

20 dec 2012
    559
    0
    0
    Rotterdam
    @Vdv zag een mk met 7 weken in je handtekening staan... was die lange cyclus erna? Want dat zou namelijk heel goed kunnen dat je lichaam er lang over gedaan heeft om het hcg kwijt te raken.

15. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Spannend Ajeetje, misschien toch zwanger?? Of innestelingsbloed?

16. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Kan het ook een innesteling zijn?

17. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Ik zou willen dag ik dat ook kon zeggen. ;)
    Hoeveel rondes ben je al bezig?

18. VDV

VDV Niet meer actief

Dat klopt! Maar ook de cyclus waarin ik zwanger werd was ineens 34/35 dagen... Maar kan je van innesteling ook veel slijmverlies hebben?

19. Ajeetje

Ajeetje Bekend lid

20 dec 2012
    559
    0
    0
    Rotterdam
    @Vdv ja dat kan idd, over het algemeen een beetje gelig van kleur maar dat hoeft niet perse...

20. ikkeook

ikkeook Actief lid

12 jan 2013
    484
    1
    0
    Heel veel!!
    Brabant
    Ik weet het deze ronde ook niet weet niet of ik mijn eisprong heb gehad niks gemerkt en nu telkens moe
    Blijf voor de zekerheid maar doorklussen om de dag

Deel Deze Pagina