Hier een witte negatieve test Pffff deze ronde na de vmk duurt toch zoooo ontzettend lang he?! Ben "verwent" door 2x in de eerste ronde zwanger te raken, maar heb er voor deze ronde geen goed gevoel meer over... baal als een stekker
Hier al 3 dagen met vlagen ongie pijn. En sinds gisteravond is het weer niet te houden. Vannacht is het rood ook doorgebroken. Ik hoop zo dat de pijn snel afzwakt want we krijgen visite. Zijn er nog testers op deze vaderdag??
@dames met een negatieve test. Het hoeft toch niets te zeggen voor je NOD ? Nog niet opgeven! Het kan nog.
*knuffel* Hier over deze ronde ook geen goed gevoel. Weet niet waarom. wij waren ook in de 1e ronde zwanger en ook een vmk. dit is voor mij ook weer de 1e ronde na de vmk, en wachten duurt inderdaad zoooo lang. Wil het liefste vandaag weer zwanger zijn
Ik mag wel op rood echt heel raar word ik na 3 weken alweer ongesteld. Mijn cyclus is echt in de war nu ik ben gestopt met de pil. Ben nu een maand ermee gestopt. Wel echt balen moest er zelfs van huilen. Voordeel is wel ik kan eerder beginnen met de volgende ronde
3d voor NOD omo-wit Zegt weinig maar was ff te ideale dag om niet poging te wagen Papadag en Kiann heeft ver-half-jaardag
Ik mag ook op rood. Heel gek,de laatste dagen baaaalde ik omdat ik dit al dacht. En nu is het doorgebroken en ben ik niet eens zwaar teleurgesteld. Gewoon positief voor de volgende ronde! Opzich nette cyclus 28-27- Ik hoop dat er wel meer roze bijkomt want tot nu toe is het niet veel soeps nog! De 17e is echt een rode lijst ook... Succes dames!!
Goedemorgen dames, wat veel rood deze maand! Veel succes in de volgende ronde dames! Het is jullie allemaal gegund!! Door mijn roze verlies van gister ben ik me af gaan vragen of er een gemiddeld aantal dagen is waarna je baarmoederslijmvlies af gaat breken (en of dat dat roze verlies bij mij kan betekenen...)
Lees vanavond alles terug want ik ga zo weer vliegen maar: ik heb een positieve test!!!!!!! De streep is licht maar duidelijke zichtbaar en roze. Plaats vanavond een foto! Nu maar hopen dat hij er over 2 dagen nog is.
Wat balen van al het rood al! Maar vandaag begint onze NODlijst, dus er is nog veel roze mogelijk!! Ik heb idee dat ik dan toch nu mm eisprong heb, week later dan normaal. Heb zere borsten, moe, steekjes en hoofdpijn. Nou ja, we zien wel. Fijne dag!