Mmm zonet nog eens getest, voor bevestiging en die test is negatief. Waar ligt dt nou aan? Deze is van vanmorgen na 5 min. Bah, m'n hoop vliegt zo wel weg. Kan het nog?
En je test van zojuist? Heb je daar ook een foto van? Deze foto van vanmorgen lijkt mij gewoon positief!
Nee die foto was van vanmorgen. Hier nog eentje van vanmorgen. Ik vond hem zelf ook duidelijk. Geen foto van die van nu want je ziet echt helemaal niks. Enige wt ik nu kan doen is morgen testen met of een KV test of die van CB.
Wel veel geplast ja. Ik doe er morgenochtend weer een met ochtendurine en hopen dt ie dan weer positief is. Vanmorgen was hij namelijk echt duidelijk, al lijkt hij op de foto misschien niet zo
Zo, van vanmorgen 7 uur en die van vanavond 9 uur. Nu net gemaakt. Hij is wel ingedroogd die eerste, ziet er best vies uit sorry!
Ik vind die van vanmorge wel mooi roze hoor, hopelijk morgen een donkerdere test! Ik probeerde echt alleen 1xper 2dagen te testen om te kijken of ze op liepen..en dan werden ze voor mij gevoel nog niet veel duidelijker..je wordt er zo onzeker van he! Hoever zit je voor nod?
Hij is niet negatief, ik zie nog wel een lichte schaduw. Maar.... ik zou hier ook erg onzeker van worden....
Ik denk dat je urine gewoon minder geconcentreerd was vanavond want de controlestreep is ook minder duidelijk..hoop het voor je meid!
Mijn NOD is vandaag of morgen. Had 31 mei/1 juni positieve ovulatie test die maandag 3/6 negatief was weer.
Ik heb een vraagje ik ben voor de zekerheid toch door aan het testen omdat mijn vorige cyclus ook zo raar was. Mijn ovutesten zijn nog steeds best donker vind ik de tweede streep is niet echt licht hoef niet te turen maar ook weer geen knaller. Is dit normaal? Ik dacht dat die na je eisprong toch heel licht moet worden of begrijp ik het verkeerd? Sorry maar snap er even helemaal niks meer van.
Annelie ik denk dat je HCG schommeld morgenochtend weer testen lijkt mij wel positief! Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd.. Alle andere zwangere dames ook gefeliciteerd.. Dames op rood succes in volgende ronde... Hier denken mijn man en ik dat het wel eens raak kan zijn.. Hongergevoel, warme buik, zeer tepels, opgeblazen gevoel, prikkerige ogen en steekjes onder in de buik! Deze symptomen ook bij B.V. Waarom duurt wachten om te kunnen testen zolang!. wie gaan er morgen testen?
Vanochtend plots behoorlijk misselijk, al enkele dagen erg gevoelige en stevige tepels. Zou het dan misschien raak zijn?? Ik wil eigenlijk wachten to 10dpo, normale lf is 8-9, dus een dag na NOD pas testen
@annel u e: mijn avond test was ook bijna niks op te zien. Maar die van vanmorgen was duidelijker als die van gister ochtend
Heb de test gedaan, nu wachten. Zonet wel lichtroze bloedverlies, heel licht bij het afvegen dusja.. Ga uit van een teleurstelling helaas.
Om m, n mobiel is hij duidelijk te zien. Hoop op laptop/pc ook Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina