Grappig. En staat er eigenlijk op zwangerschapstest bij vanaf welke hoeveelheid een test reageert? Wel logisch dat ene 5d voor NOD posi test en anders pas 5d na NOD
iedereen die vandaag zijn NOD had (net als ik) zijn ongesteld geworden maar ik nog niet. Ik heb niet zo veel klachten eigenlijk....wel heel veel last van rommelende darmen, soms wat steken in mijn linkerborst....paar dagen geleden last van natte afscheiding, dat vermindert nu wel. A.s donderdag ben ik jarig...als ik dan nog niet ongesteld ben geworden ga ik testen. Had gisteren een negatieve test *kan echt niet tegen die onzekerheid*
Ik heb me laten vertellen dat gevoelige testen vanaf 25 aangeven en standaard testen vanaf 50. Volgens sommige berichten reageren kv 2v5 al bij 8, maar persoonlijk lijkt me dat wel heel weinig aangezien een vrouw standaard al een hcg waarde tussen 0 en 5 heeft...
Lijkt me wel heel vroeg om te testen, misschien dat hij bij tweeling het al wel aan geeft op 8.. Hier hele dag rennen naar toilet om te plassen!!
@Cato1979, woensdag is je nod he, kan nog hoor! Ik probeer niet te testen voor donderdag..vind t ook heel moeilijk hoor maar ben ook bang voor een teleurstelling. Merk nu na mn mk dat ik er echt veel te erg mee bezig ben!
Hoi meiden! Ivm vakantie niet geschreven...wel af en toe meegelezen! Vandaag dag 24 en nog geen eisprong gehad! Vanochtend eerste afspraak in ziekenhuis...start mmm...spannend!!! Roze dames van harte gefeliciteerd!!! Rode dames succes nieuwe ronde!!! Andere dames succes met wachten!!!
ik dacht dat ik afgelopen donderdag mijn eisprong had. Maar ik ben aan het twijfelen of ik gisteren niet pas mijn eisprong had had steekjes precies onderin mijn buik, precies in het midden erg laag. en gisteravond waterige afscheiding. Als dat zo is, is het helaas volgende ronde. vanaf donderdag niets gedaan want manlief heeft heel veel last vd rug maar ik lees ook dat sommige waterige afscheiding NA nod hebben en dan zwanger zijn?? afwachten dus... wachten duurt zo lang
Ok, beter als je nog wat langer had doorgevreeen, maar op zich kan sperma zo lang wel overleven. Kans is niet bekeken hoor.
Wil mezelf en jouw geen hoop geven. Maar ik heb juist nu na de eisprong waterige afscheiding terwijl ik vorige maand nog een witte vloed had! Ik ga morgen testen! 4 dagen voor nod
Omo wit grrrrrrrr (((( maar nog geen bruinverlies en geen enkel teken van ongesteldheid terwijl morgen nod...(grote Boobs alleen)
hier al voor de 2de dag hoofdpijn en krampjes onder in me buik moet eigenlijk inpakken voor de verhuizing maar kan me zelf er niet toe zetten steeds als ik buk doet het pijn in me hoofd zou hert liefste lekker naar me bed gaan maar dat lukt niet jammer genoeg voor de dames op roze super voor de dames op rood op naar de volgende ronde en ik nog op het wachtbankje tot zondag dat ga ik denk ik pas testen dan is me zoontje ook jarig dus wie weet hihi