Alle dames die op roze staan: Gefeliciteerd!! Alle dames op rood: sterkte en volgende ronde weer met frisse moed er tegen aan! Hoop dat we gauw allemaal een positieve test in onze handen hebben! Hier ongie weer voorbij.. Maar heb besloten aankomende maand wat meer los te laten... Het komt vanzelf allemaal goed! (Hoop ik) Liefs!
Saartje5; al getest? Willemientje; iedereen heeft weleens zo'n dag. Succes iig morgen. Hier nog geen symptomen, verwacht ik ook nog niet maar heb er weer geen goed gevoel over. We zullen zien nog 10 dagen wachten.
Ja denk dat ik over 2 dagen ga testen want zo kort heb ik mijn menstruatie nooit gehad 1 ste dag was veel en 2de dag bijna niets. Nu derde dag ben ik al helemaal schoon.
Nog niet getest, nog geen rood Ik probeer het nog tot zaterdag vol te houden, heb testpoint testen klaar liggen!!
Hier flink chago vandaag... donderwolkje... Dat is altijd teken dat oma langskomt morgen Dus cyclus van 29-30 dagen ditmaal...
Essie, testen kan geen kwaad! Ben benieuwd.. of je hebt een lekkere korte ongie. Cato, ga jij vandaag nog testen? Vandaag is je nod toch? Hier kwamen net mn nieuwe testjes binnen en net weer een testje gedaan en nu was die negatief, niks op te zien. Heb het testje van gister nog liggen en daar is echt een licht streepje op te zien. Baal zooooo! Man zegt ook , je moet niet zo vroeg testen de teleustelling is alleen maar groter. Ben echt helemaal zat nou!!
5 dagen voor NOD is ook wel errug vroeg om te testen, zeker om niet met ochtendurine te doen, er kan nog zoveel mis gaan dan...
Ajeetje je hebt echt helemaal gelijk hoor, raad het ook niemand aan man pakt testen af en mag vrijdag ochtend met ochtend urine pas weer testen
Hihi, mijn man heeft de testen ook afgepakt ik test altijd 2/3 dagen te vroeg maar wil dat niet meer. Ik vroeg waar heb je ze gelaten zet hij; op mijn werk hahaha
Haha... wel slim van de echtgenotes... Ze hebben eigenlijk ook wel gelijk. Hoe moeilijk het soms ook is om geduldig te zijn. Maar het kan veel grote teleurstellingen voorkomen.
Ik denk dat ik wat zie maar ben geen expert in turen! Er is weer wat rood bijgekomen, succes in de volgende ronde dames! Ik kan dus nu alleen maar aan testen denken maar ik durf niet!!! Zit vandaag op 10dpo, dan iele het beter om te wachten toch? (weet ik zelf wel maar ik moet het even van een ander horen ) Potverdikke, ik ben altijd zo nuchter!
Yasmin ik zie wat!! Dames op rood, succes de vlg ronde! Hier barstende koppijn en echt het gevoel dat het niet raak is. Geen idee vn cyclus door vmk... bah ik baal zo he, anders zou ik nu 8.5 week zwanger zijn geweest