NOD lijst 16 t/m 30 juni.

Discussie in 'NOD forum' gestart door hope77, 13 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Ik zie hem :D voorzichtig gefeliciteerd!!!

2. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Ja hoor hoopje ongeduld!!!
    Ik heb vandaag 7dpo een test gedaan kv2 voor 5 euro.
    Ik twijfel een heeeeel licht streepje of omowit, mja dat was van tevoren toch te verwachten.
    Maar ik dacht ach symptomen zijn er dus wie weet?! Haha. Mevr ongeduld doet dit nooit meer haha.
    :p

3. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Stom he! We weten dat het geen zin heeft en toch proberen we!

4. ukky

ukky Actief lid

14 jul 2006
    329
    0
    0
    Limburg
    ik wil ook graag gaan testen maar wil wachten tot vrijdagavond want dat is me mannetje weer bij me wil het graag samen doen hoop dat ik het volhou tot vrijdag hihi

5. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Idd waarom heeft moeder natuur ooit zoon wachtbankje verzonnen ;):p

6. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Dames, zou ik op jullie lijstje mogen?

Mijn NOD is op 28 Juni.

Fien25 (26jaar), 5e ronde, 1e kindje

7. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Getsie wat een hoop rood weer:( sterkte dames! Wat zou het gaaf zijn als het gewoon wat makkelijker ging allemaal. Hopelijk volgende ronde wel raak!

@1,5 dag ongesteld is wel kort ja. Al duurt het bij mij ook nooit erg lang hoor 2a3 dagen en daarna beetje nasleepje.

Bedankt voor de reacties dames. Ik kan soms zo zeuren haha! Gelukkig spelen bij alle vrouwen de hormonen wel eens op en vind je hier dan toch weer begrip.

Succes met het inhouden voor het testen! Ik ga voorlopig nog niet testen. Kon wel eens een erg lange cyclus worden

Oh en ik zag nog iemand die ging testen op haar verjaardag?? Is dat slim, straks ben je de hele dag teleurgesteld... Je weet niet toch?

8. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Nee hoor Willemientje, je zeurt niet. Idd hormonen spelen soms hoog op net voor nod. En soms gaan de reacties zo vlug dat je niet op iedereen reageert en dat is niet leuk!
    Knap dat jij je in kan houden met testen!

Vind het wel grappig om te lezen dat ik gelukkig niet de enige ben die zo stom is om veel te vroeg te testen. Echt stom ik weet t met mn verstand wel dat het gewoon dom is maar die drang is zo sterk.. heb het trouwen nooit eerder meegemaakt dat ik zo vroeg ging testen.

9. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
  10. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    image.jpg Ik mag denk ik op roze 4 dagen voor nod.
    Test vanochtend gedaan niets op te zien ik keek net weer;

11. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

4 apr 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Zoooooo wat is er weer veel geschreven zeg.. Willemientje iedereen heeft wel es zo'n dag maak je daar maar niet te druk over. Duizeligheid en wazig zien had ik als zwangerschapskwaal normaal niet aanwezig.. Nu wel weer die wazige blij en ontzettend moe.. Vandaag zegt een collega ineens ik kijk anders tegen je aan, ben je zwanger? Ze wist /weet niet dat ik daar mee bezig zijn.. Volgens haar had ik een bepaalde zachtheid in gezicht.. Nou hoop dat ze idd een gave heeft :). Probeer nuchter te blijven heb echter zoveel kwaaltjes die ook bij vmk had..

Dames die te vroeg hebben getest: geen bloed geeft moed misschien is je hcg nog niet genoeg, dit wissels ook per dag in het begin

12. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x

Je heb afgelezen vanmiddag, terwijl je vanochtend hebt getest?

Dat is dan niet positief hé...?

Liefs,

13. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Ja dat is positief gefeliciteerddd

14. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Dames ik heb zojuist me huisarts gebeld, alles uitgelegd en hij stelde ook paar vragen ik moest ook aantal data doorgeven. En hij vermoed dat het een miskraam is geweest althans bij het innestelen is het bij mij fout gegaan waarna er dus is bloeding is geweest van 1,5 dag.

15. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja na 5 minuten heb ik er niet op gekeken, heb er net nog water op gedaan. Hij blijft positief, een streepje ontstaat toch enkel als er hcg in het lichaam zit?

16. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Het kan ook een indroger zijn, morgen nog eens proberen!

17. Cato1979

Cato1979 Actief lid

22 okt 2012
    273
    1
    0
    Gefeliciteerd Froetsel!!! Wow! En dat al 4 dagen voor NOD! Top! Ik zat vorige week met die action test weet je nog? Vandaag NOD... Nog niets... Ik durf echt niet meer te testen na negatieve KV test afgelopen vrijdag en mislukte action test van gisteren... Geniet ervan jij he?!!!

18. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zullen we zaterdag samen testen, Cato? Ik durf ook niet!!!

19. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijne is mogelijk vals negatief! Dus mag nog niet blij zijn dit is een paar uur na afleestijd. Had vanochtend de test gedaan na 5 minuten afgelezen was niks te zien. In de middag keek ik en was dit het resultaat dus misschien ben k niet zwanger

Hoop dat jij in iedere geval verblijdt wordt en het rood wegblijft!

20. Cato1979

Cato1979 Actief lid

22 okt 2012
    273
    1
    0
    @froetsel: ik zou zeker morgen nog eens een poging wagen... Spannend joh! Wanneer is / was jouwNOD?
    @saar5: ik word gek van mezelf...zaterdag testen is een deal!

Deel Deze Pagina