@Danielle en Willemientje; het zou vanalles kunnen zijn natuurlijk, een laat ei misschien? Je kan ook een cyclus zonder ei hebben. @Yvke: ik heb regelmatig bloed na het vrijen, het is bij mij onschuldig maar ze hebben wel alles onderzocht. Als je het vaker hebt even bij de huisarts langs voor een uitstrijkje en evt chlamydia test. @jvs: misschien wel, duimen! @Froetsel, gewoon lekker met Cato en mij op zaterdag nog een keertje proberen!! Balen dat er weer zoveel rood bij is gekomen, hopelijk zaterdag een inhaalslag!!
Saartje ik ga zondag testen op me verwachte nod. Ik ga er eigenlijk van uit dat ik zwanger ben 2 x positief niet zuidelijk maar zichtbaar !
Hier pas de aller eerste keer, chlamydia lijkt me onmogelijk we zijn al 9 jaar samen Maar zelf niets gemerkt van het bloed, alleen mijn man zei dat hij echt super klein beetje op zijn ... had
Lijkt op m'n test van gistermiddag. Vanochtend was het ietjes duidelijker. Hoop voor jou dat het zondag stukken duidelijker zal zijn!
Ik sta op de lijst bij de 21ste, en ik heb vanochtend getest. Een licht streepje en pas afgelezen na de officiële afleestijd, dus een twijfelaar. Spannend! Als ik in de tussentijd niet ongesteld word, ga ik zaterdag weer testen. Marrieman vliegt zondag naar China, dus is wel zo leuk als hij er nog bij is
Chlamydia doen ze standaard, je kan het namelijk al hoeveel lang geleden opgelopen hebben. Wij zijn 10 j samen
♥NOD-lijst 14 t/m 30 Juni 2013 ♥ 14. (1) : Madeliefje1987, 26 jaar, 1e ronde, 3de kindje 15. (2) Rabia84, 8e ronde, 1e kindje Mart, 10e ronde, 1ste kindje 16. (3) : Hope77, 36 jaar, 6e ronde, 1ste kindje Iris6weken, 24 jaar, 1e ronde na mk, 2de kindje Snoopy100, 32 jaar, 3e cryo tp, 1e kindje 17. (7) : missds, 31 jaar, 3de ronde, 2de kindje mamavanmenno, 29 jaar, 5de ronde, 2de kindje smurf1985, 27 jaar, 2e ronde, 2de kindje Mareintje86, 26 jaar, 8e ronde, 1ste kindje Liga, 25 jaar, 1e ronde, 2de kindje Lindaw, 28 jaar, x ronde, 1ste kindje Miich, 19e ronde 18. (3) : Meiske28, 28 jaar, 1e ronde, 1ste kindje Chantallie24, 29 jaar, 6e ronde, 2de kindje Veratjuhh, 1e ronde, 1ste kindje 19. (8) : Yasmin84, 29 jaar, 5e ronde, 2de kindje Anan, 32 jaar, 2e ronde, 1ste kindje Kriti1981, 32 jaar, 2e ronde na vmk, 1ste kindje liefsvanmama, 16e ronde, (7e na mk) 2de kindje Cato, 34 jaar, 10e ronde, 1ste kindje KiRaSeSe, 27 jaar, 1e ronde zonder AC, 2e(3e) kindje Ploon, 38 jaar, 2e ronde, 2e kindje Saartje5, 31 jaar, 7e ronde, 1e kindje 20. (2) : Frummel2, 1e ronde, 2de kindje Logan2013, 25 jaar, 1e IUI, 3de kindje, MMM 21. (6) : Mariannetje,(dan) 28 Jaar, 5e ronde, 1ste Kindje Yv86, 27 jaar, 6e ronde, 3de kindje xDanielle, 23 jaar, 16e ronde, 2de kindje Marrie28, 34 jaar, 9e ronde, 3de kindje Ajeetje, 39 jaar, 10e ronde, 1ste kindje Wendy1986, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje 22. (6) : Wondertjes, 31 jaar, 7e ronde, 2de kindje Linnepinna, 27 jaar, 16e ronde (3e ronde na mk) 1ste kindje Sanne2011, 30 jaar, 1e ronde na vmk, 2de kindje Babylove 85, 1e ronde, 1ste kindje Werveltje, 28 jaar, 1e ronde na vmk, 1ste kindje Moppie1982, 30 jaar, 3e ronde, 2de kindje 23. (8) : Willemientje, 24 jaar, 2e ronde, 1ste kindje ukky, 37 jaar, 3e ronde, 3de kindje Bougainville, 20 jaar, 1e ronde, 2de kindje Noor88, 1e ronde na mk, 2de kindje Cupcake88, 24 jaar, 1e ronde (Clomid), 1ste kindje TJ82, 31 jaar, 2e ronde, 2de kindje Hoopop, 34 jaar, 16e ronde, 1e iui, 1e kindje ikkeook, 6e ronde, 1e kindje 24. (6) : VDV, 30 jaar, 3e ronde, 3de kindje Puck78, 34 jaar, 1e ICSI behandeling, 2de kindje familievdlaan, 28 jaar, 1e ronde na vmk, 2de kindje Linda1982, 30 jaar, 7e ronde, 1ste kindje Yozo, 27 jaar, 3e ronde, 2de kindje Mamsie86, 26 jaar, 1e ronde na mk, 2de kindje 25. (8) : Froetsel, 20 jaar, 2e ronde, 2de kindje Meisje1987, 26 jaar, 2e ronde, 1ste kindje Essie28, 22 jaar, 1e ronde, 1ste kindje Liesken, 27 jaar, 1e ronde, 3de kindje Ikkeook, 28 jaar, 6e ronde 1ste kindje Liesbeth79, 34 jaar, 1e ronde, 3de kindje Zwangels, 30 jaar, 22e ronde (13de na vmk), 1e mmm, 1ste kindje Caramba, 10e ronde, ? kindje 26. (3) : Dribbel1978, 35 jaar, 4e ronde, 1ste kindje Dreamer, 3e ronde, 2de kindje Christiana, 25 jaar, 7e ronde na mk, 1e kindje 27. (1) : Claudia88, 25 jaar, 2e ronde na mk, 1ste kindje 28. (7) : Melkchocolaatje, 31 jaar, 1e ronde na vmk, 1ste kindje Sanne11, 27 jaar, 4e ronde (1e ronde na vmk) 2de kindje Dimmel, 27 jaar, 18e ronde, 2de kindje Wendy27, 29 jaar, 28ste ronde, 1ste kindje Mayo83, 29 jaar, 1e ronde ivf, 1e kindje Fien25, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje Yv86, 27 jaar, 20e ronde, 2e kindje 29. (3): Xenia, 23 jaar, 3e ronde, 2de kindje MHR, 32 jaar, 2e ronde, 2de kindje Jvs12, 31 jaar, 3e ronde, 2de kindje 30. (6): gaab27, 29 jaar, 5e ronde, 2de kindje Yvke86, 26 jaar, 1e ronde na vmk, 1ste kindje Sinaasappel, 30 jaar, 5e ronde, 3de kindje Beertje123, 20 jaar, 4e ronde, 1ste kindje tess2013, 26 jaar, 1e ronde, 1ste kindje Zoete24, 24 jaar, 1e ronde, 1e kindje Datumloos. (2) : MMMarian, 30 jaar, 2e ronde, 3e kindje Annelie566, 23 jaar, 1e ronde, 1ste kindje Illegaal. (1): NOD 2 juli Flora, 24 jaar, 8e ronde, 3e mmm, 1ste kindje T ot a al: 83 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(5),ongesteld (23),MMM (9), negatieve test (4), twijfeltest (4), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven
Wat een lange lijst al! En veel te veel rood Marrie, voor jou ook spannend! Hopelijk wordt hij snel donkerder! Hier, heb wel het idee dat ik zwanger ben..maar weet dat mn lichaam me ook voor de gek kan houden. Morgen ochtend weer een testje wagen!
Froetsel ik denk ook dat je zwanger bent hoor! Vind je testjes toch best duidelijk voor indrogers, en dat keer op keer! Hier het gevoel dat het niet raak is... baal behoorlijk. Denk zaterdag of zondag testen als ik nog niet ongesteld ben geworden. Wat duurt zo'n eerste cyclus lang zeg na een vmk
Jaaa spannend!! Alvast kleine gefeliciteerd!!! Hier nog steeds niet ongesteld... Durf niet meer te testen... dus wacht mooi nog paar dagen...
Wat is wachten vermoeiend! En dan zit t weer niet mee! Voel me nu xtra suf en misselijk! Zondag is pas me nod! Durf nog niet te testen! Mijn cyclus staat al ruim 6 maanden op 26!
Daar zitten we weer op het wachtbankje. Zwangere; gefeliciteerd! Helaas ook veel rood.. Geen goed gevoel deze maand. Eerste cyclus na vmk. Ben even het vertrouwen kwijt. Mijn hele gezicht zit vol akelig grote puistjes! KAK! Succes wachtende! Moet ook nog 8 dagen wachten... Denk dat mijn vmk is gekomen door een (te) korte LF. FF gaf aan een eisprong te hebben gezien op dag 13, maar corrigeerde later naar dag 18. Gelukkig klussen VL en ik de hele maand om de dag (of stiekem vaker ) Ik had al een positieve test op 8dpo... Denk dus dat mijn LF te kort is geweest voor een goede innesteling. Deze ronde weer laat ei... CD17...
hier ook nog steeds niks wel een test gedaan maar die is helaas omo wit dan maar weer een paar dagen wachten tot de volgende test helaas kan ik de testen van jullie niet zien krijg ze niet geopend Voor de twijfeltesten hoop dat je over een paar dagen een mooie test in jullie hand hebben wel spannend kirasese (we lopen gelijk op, alleen sta je in de lijst op rood) willimientje wanneer kan je bellen voor je uitslag van het bloedonderzoek (je zou bijna een andere huisarts gaan zoeken als hij zo.n label op je plakt, hij moet je serieus nemen) voor de damen op rood erg jammer veel suc6 de volgende maand en de rest wachten duurt zo lanf
Over indroogstreepjes: een paar uur later kijken en dan een positieve test hebben wil niet zeggen dat je dan zwanger bent, helaas. Dat kan een indroogstreep zijn, en kan zijn dat je toch (pril) zwanger bent. Ik heb 9 dpo getest en wist niet of ik een schaduw zag of niet. Heel twijfelachtig. Uiteindelijk maar negatief bestempeld. Nu bleek 12 dpo dat ik toch zwanger ben en ook op mijn NOD een mooie test. Als ik nu kijk naar de test van 9 dpo, zie ik wél een streep. Maar wel ingedroogd hoor. Denk dat ik te vroeg was met testen. Maar ik zou de hoop dan niet opgeven, gewoon over een paar dagen nog een keer testen!!
Wat zie ik een paar mooi test resultaten voorbij komen.. Op allemaal zie ik wel een licht streepjes hoot dames Ik hoop dat ze over een paar dagen duidelijker zijn.. ik moet nog een week wachten dus nog te vroeg om te gaan testen helaas :x rot wachtbankje..... Wel gisteravond wat krampjes gehad en maak me er zorgen over iemand tips? zelfde ervaringen?
Er moet zeker wat roze bij, ik denk dat het er dit weekend wel anders uit zal zien! Zelf heb ik er eigenlijk wel een goed gevoel bij, heb normaal een lf van 7-9 dagen en zit nu op 12 dpo. Mijn temp ging vanochtend wat omhoog! Verder heb ik onwijs last van mijn borsten, heb ik anders nooit! Tot nu toe geen zin in chocola of toetje en heb snel genoeg gegeten, mijn buik voelt als een ballon. Als ik nies of me snel omdraai in bde krijg ik steken. Maar ik durf geen test doen, ben zo bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt en ik heb liever een ongi dan een negatieve test! Zaterdag zit ik op 14dpo en cd50, dan moet het wel kunnen denk ik!
@ kriti: ja heb altijd nette 28d gehad en teste altijd vóór NOD posi. Dus ik had me rode zee wel verwacht... maar ok.. wonderen zijn wereld nog niet uit! Overmorgen testen dus weer...