Hier een lichte positieve zwangerschaps test. Nod is waarschijnlijk toch 22 juni. Zateravond ga ik weer testen voor een knaller moet helaas werken s' ochtends. Nu maar hopen dat het goed gaat.
Ksnap dat je het nu bijna niet meer durft maarja zonder testen blijf je ook in onzekrheid. Vervelend joh die verwarring. Voorzichtig gefeli noor? Of wil je zaterdag afwachten?
zaterdag testers: - Kriti81 - Kirasese (NOD +4d) - Marrie28 (NOD) - Cato (NOD +3) - Yasmin84 - Saartje5 (NOD+3, 14 dpo) - Noor88 (NOD) zondag testers: - Froetsel (NOD) - Ukky (NOD)
Ik hoef zaterdag niet meer te testen. Na twijfeltest vanochtend toch ineens ongesteld geworden. Ik mag dus op rood en ga door naar de volgende ronde! Succes dames!
Spannend meiden, al die weekend testers! Hopelijk dan een hele roze waas over de lijst! Meiden die negatief hebben getest; tkan zijn dan de innesteling wat langer heeft geduurd waardoor je wat langer moet wachten op een positieve test.. tkan nog!! Ik ga morgen ochtend testen!! En dan morgen op zaterdag nacht gaan we op vakantie naar Corfu! Hopelijk weet ik dan waar ik aan toe ben.. zou me wel wat meer rust geven.
Wat veel rood al op de lijst dames balen. Voor de zwangere gefeliciteerd! Hier vallen me weer de schoenen uit hoor. Was me vanmorgen aan het bedenken eigenlijk mocht ik vandaag testen bij een normale cyclus. En ja hoor ga net na toilet bruin bij afvegen. Dus zal straks op morgen wel weer in de prijzen hangen. Had de 12de een pos.ovutest, dus weer een korte lf, gaat lekker hier
Weekend reuters zorgen jullie even voor een roze begin van de week!! Ik lig alweer op bed, zo moe! Na een dagje krampen, die zijn nu gelukkig verdwenen... Hoop dat het de innesteling was, waren momenten dat ik naar wc rende om te checken of ik niet ongi geworden was.. Niet zo'n rustige dienst gehad dus, hopelijk morgen beter, weekend gelukkig vrij!
Oeh, de lijst is bijna verlopen. Wordt nog spannend! Mag ik er ook nog even op? 21 juni - Yvy H, 30 jaar, 6e ronde, 1 e kindje Had ik eerder ook al doorgegeven maar heel slim zonder NOD.. Ik heb allerlei symptomen dus ik ben erg benieuwd zonder wederom te enthousiast te zijn (probeer ik)
Ik test zondag ook weer! Heb vandaag getest en ik zag een licht streepje!!! Hoop van zegen!! Zondag even checken of hij donkerder wordt, woensdag is mijn nod pas. Dus nog wel heel spannend!
zaterdag testers: - Kriti81 - Kirasese (NOD +4d) - Cato (NOD +3) - Yasmin84 - Saartje5 (NOD+3, 14 dpo) - Noor88 (NOD) zondag testers: - Froetsel (NOD) - Ukky (NOD) - Christiana (NOD -3)
Balen voor de rood... pfff... Tot volgende maand (al hoop ik van niet...) En super lijstje Saartje!!!
Misschien dat ik zondag toch maar meetest. Ik ga ervanuit dat hij negatief is want ik voel helemaal niks maarja aan de andere kant heb ik normaal allemaal menstruatieklachten en die zijn er ook niet dus miss wel goed teken Ik zit dan op cd 37 of 38 maar heb geen idee hoeveel dagen na ovulatie of wanneer men nod is door onregelmatige cyclus