Jaaa weer wat roze erbij! Gefeliciteerd dames! Weekend reuters ik wens jullie heel veel succes! Hier nog even geduld hebben..
Ja kan nu na ongeveer een half jaar tempen wel zeggen da als mijn temp na 10 dpo zakt dat ik ngi ga worden. Ik wil pas maandag testen. Mijn nod is dinsdag.
Cb met indicator zegt: zwanger 1-2!!! Wel gehoopt dat het zo snel weer raak zou zijn maar niet verwacht. Ik voel me wel echt zwanger en de symptomen zijn er. Zere borsten en mijn baarmoeder die trekt flink. Er is duidelijk verschil met mijn vmk en hoe ik me toen voelde en nu. En de cb was snellen positief dan vorige maand. Nu maar afwachten of het een plakbeebje blijft
Gefeliciteerd dames!!!! Test kan niet omo-witter dan de mijne... Ik ben normaal misschien 1d te laat maar nooit zoveel dagen... Ahja... wachten wachten wachten...
Ah, balen KiraSeSe... waarschijnlijk had je dan een laat ei, dat van mij was er deze ronde pas op dag 36, normaal ergens tussen dag 25-30.
Gefeliciteerd Saar en Noor! Nog meer roze op de lijst, fijn! Hoe staat het met de anderen die vandaag zouden testen? Hopelijk komt er nog roze bij! Spannend!
Heb vanmorgen gestest nog steeds wit dus ga van de week als het nog niet gebroken is maar een andere zwangerschapstest halen (ik test nu met action die had mijn zus van uit nederland meegenomen, want de zwangerschaps testen zijn hier erg prijzig voor een onbekende betaal je rond de 10 euro en voor een cleaurblue 18 euro dus wacht nog maar een paar dagen) welke testen gebruiken jullie? IK zie wel dat een paar roze zijn ook bij de meiden die vanmorgen hebben getest GEFELICITEERD hopelijk blijven het mooie plak baby's die jullie over 8 maanden mogen bewonderen!!!! Willen jullie wat hcg rond strooien misschien helpt het voor de dames op rood jammer veel suc6 in de volgende ronde Sorry heb niet veel tijd om alles helemaal terug te lezen vandaag is namelijk mij enig vrije dag dus houd in effe snel schoonmaken en helaas is de bruiloft en doop periode weer begonnen (helaas om dat het zo vaak is, elke weekend) vanmiddag een doop in de stad en vanavond een doop en bruiloft in het dorp (vanmiddag goed excuus het is warm en ik rij dus drink niet vanavond denk maar moet vroeg werken en heb vanmiddag al een doop gehad en soms kunnen zeuren van neem er eentje dan schenk ik gewoon een glasje in maar wissel het glas das om met die van mijn man) voor de andere testers onderons voor vandaag of morgen veel suc 6 dat het een mooie rose test mag zijn groetjes en een fijne dag
Goedemorgen! Gefeliciteerd posi testers! Dames op rood, balen!! Succes de vlg ronde! Hier ook getest en ik weet op elke test wel een streepje te turen, maar helaas.... eigenlijk weet ik dat ie wit is Nu dag 28 na begin vmk. Hiervoor een gemiddelde van 26 dagen. Vanmorgen wel een ini mini drupje roze bij het afvegen?? Had dit bij zoonlief ook, maar veel eerder dacht ik? Vraag me ook af of mijn ei niet later is geweest, ik hoop het zo... Krijg nu wel steeds steekjes onderin de buik, en zeurende liezen,... zou het dan toch? Ook de borsten zijn licht gevoelig en ik heb een weeïg gevoel in de maag. Maar goed... wil woensdag pas weer testen op zijn vroegst. Hopelijk dan nog geen bloed... Succes met wachten en testen dames!! Er moet meer roze op de lijst!
Saar en Noor gefeliciteerd!!!!! Noor hoe voelt je baarmoeder? Ik heb een zeurende pijn in mijn onderbuik net als spierpijn Ik voel me nu ook veel meer zwanger dan bij mijn missed abortion. Hopen dat het plak baby's blijven!
Hier een drupje roze bij het afvegen vanmorgen. Echt heel licht en haast doorzichtig. Dit had ik bij zl ook 2 dagen voor ik positief testte.... zou het??
Gefeliciteerd allemaal!!! Wat gaaf!! Helaas had ik een OMO witte test maar ben ik ook nog niet ongesteld dus ik baal als een stekker....