Ik zie geen streepje sorry... Hier nog steeds een trekkerig gevoel en soort van steekjes onderin mijn buik heb er ook last van in mijn benen, herkent iemand dit? nog 7 dagen pffff....
Wow gefeliciteerd Saartje en Noor! En zwangels; volgende maand is de kans dat het dan wel raak is weer groter!!
Nog geen tekenen van ongesteldheid op basis van 26 dagen ben ik nu 2 dagen over tijd en op basis van 28 dagen kan ik morgen testen spannend zou t dan nu zo zijn!?!
Weet niet heb al zo vaak getest voor niets dus als het lukt wil ik dan nog even wachten tot maandag of dinsdag Grr wel erg moeilijk maar vind het zulke verspillen met al die omo witte testen hebben jullie dat gevoel ook?
Ik had voor nod toen geen knaltest, dat maakt je nog onzekerder. Maar op je nod zelf is het geen verspilling en zou je gewoon positief moeten testen Tenzij je echt duiveltjes wilt afwachten... Dan wacht je tot onvermorgen: als het je lukt haha! Ik heb zelf een onregelmatige cyclus, daarom wil ik 3 dagen wachten. Dus wat dat betreft moet ik je gelijk gevrn
Van harte gefeliciteerd meiden op roze... Geniet van de komende tijd en laat je lekker verwennen! Meiden op rood succes volgende ronde. Hier nog ff wachtbankje vrijdag kan ik eventueel testen..
Zwangels, enorm balen Hopelijk komende ronde meer geluk! Pfff, ik was vanmiddag ff op pad.. Werd ik ineens super duizelig.. En daarna een vlaag van misselijkheid..
Ik mag officieel op zwanger net toch maar een kruidvat de luxe test gedaan! En gewoon positief morgen is me nod! De rechter is van vandaag morgen nog even met de kruidvat test!
Pff wat heb ik toch een hekel aan het wachtbankje... Vorige week donderdag de terugplaatsing gehad van mn laatste eskimootje. Zaterdagavond de innesteling gevoeld en een klein beetje bloedverlies gehad. Aanstaande dinsdag wordt mn bloed geprikt om te zien of ik zwanger ben. Er is echt niks zo erg als wachten. Afgelopen vrijdag (veel te vroeg) al een test gedaan, maar die was omo wit. Morgenochtend ga ik opnieuw testen...
Caramba ik duim voor je dinsdag! Froetsel gefeliciteerd alle dames op rood volgende ronde hopelijk wel raak!! Fijn weekend iedereen! Ik ben super moe de afgelopen dagen..